turbokano Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 klarer ikke helt å bestemme meg hvilken jeg skal bestille:) begge ser sykt greie ut,noe spesiell forskjell på de 2 vegående lydinstillinger å slikt eller? noen som har tukla med noen av de ennå? er jo ganske nye på markedet. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 om det er lyd du er ute etter så er det ikke noe å tenke på P88rs kan ikke sammenlignes når det gjelder mulighter, men for å få utnyttet den skikkelig krever det at deu har et oppsett som passer sammen med spillerens muligheter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 PRS serien er vel litt "mindre bullshit" og fokusert mer på eh "proffe brukere" som vil ha tilnærmet full kontroll, god lyd osv.. :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 nice nice,da dumper det en prs ned i postkassa snart tenker jeg:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg