alemad Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Har fått en Autostudio X12R som mellomlegg, og lurte på om den er noe å spare på? Virker jo ordentlig og solid og greit, men har ikke fått prøvd den ordentlig enda og gidder ikke bygge ny kasse til noe jeg ikke vet om.. Vi satt den i bilen til en fetter og prøvde den på en liten pingle-forsterker, som til vanlig driver en infinity kappa, men her var det nesten ikke lyd... jækla tungdrevent i hvert fall.. er denne noe å spare på? verdi? lydkvalitet? nypris? bare jalla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 skaff deg en kraftig forsterker så skal du se at det blir liv i beistet!! disse spiller helt helt verst med litt kraft...Jeg hadde selv 2 stk X-12 ( serien under X-12R) de spilte inni h...HØYT og meget pent også. hadde bare en soundmagus x-400 på hver av de. Hadde de i en bassreflekskasse på rundt 80 liter med 2 4" rør på 25 cm. Så vil anbefale deg å prøve ut den bassen før du kvitter deg med den..jeg angrer enda på at jeg solgte mine.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg