Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Meguiars MG7 Showcar Glaze !? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Mekonomen her på gjøvik har det hvertfall. Sånne kanner står ikke fremme i hylla, men er på lageret. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ok, takk! Da skal jeg sjekke på Mekonomen her på Jessheim.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 BTW, hva er det stoffet der egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Quoter Meguiars sin side: ▼Slår ut alle andre hand- og maskinpolisher , voks og og lakkonserveringsprodukter. ▼Gjenskaper en “wet look shine” ▼Legger ikke igjen hvit på plastdetaljer ▼Sikker og effektiv på alle type lakker. ▼Overmalbar ! Sikker for bruk i lakkverksteder Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Meguiars slår totalt ut alt... eg har skjøl prøvd mangen produkter.. og dette parkerer ALT. Eg har brukt den polimer poleringen... også tatt på steg 3 wax altså carnuba waxen etterpå.. bilen holder seg konstant rein. Polimeren tok eg på i fjor sommer... har aldri hatt en så lett vinter å rengjøre bilen på... det e bare rått.. og måten bilen ser ut om sommeren.. den DYPE glansen man har i lakken. my car http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898 Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 meguiars er the one and only ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 MG7 får du nok tak i hvis du stikker innom din lokale Bilextra shappe. Jeg kan anbefale den her sterkt...bruker den aktivt selv. SKal du gå for den vannvittige "wetlooken" anbefaler jeg deg skikkelig behandling av lakken, da med produktene i MIRROR GLAZE serien dems, altså proff serien til meguiars som MG7 er medlem av. Skal du først prøve det her produktet, ville jeg først gått på med MG85 (rubbing), MG80 eller MG82 (polering). lagt på med maskin med sine respektive padder. og avslutte med MG21 Polymer Sealent som lakk"forsegler". gjør du dette skikkelig og avslutter med MG7 har du en ganske fet wetlook på bilen...og ikke minst, bilen blir sinnsykt lett å vaske og holde rein. Jeg jobber med disse produktene daglig, å har ikke anna en godord om dem... Men en ting, disse produktene koster penger. MVH Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk for alle svar! Har skjønt at disse produktene koster penger, men har såvidt hørt nyss om at de er ganske drøye i bruk, og de kommer jo i ganske store beholdere! Cossyboy: Jobber du med bilpleie? Noen tips om hvor jeg kan kjøpe en god poleringsmaskin uten å bli helt robbet? Syns ikke Turtle Wax sin maskin holder helt mål.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Chr|z: jupp, driver Kri-Nor Bilpleie. Det jeg starta med var faktsik en Besttool maskin, tror jeg betalte 399,- for denne. Ligner en vinkelsliper med justerbar hastighet.. Handla så de 4 forskjellige paddene til Meguiars i 6,5" str. (kostet vel 400,- stk elns, husker ikke eksakte priser.), bytta også ut borrelåsplata, slik at den passer til 6,5" paddene. Denne maskina, med disse paddene funka helt fint, men måtte kompensere farta ettersom hvor hardt jeg trykka padden mot plata jeg jobba på. Så her er iallefall et billig alternativ. Men du trenger sikkert ikke alle paddene til din bil. Regner med at du klarer deg med den burgunder fargede til rubbing og den gulfargede til polering, hvis ikke bilen din da er veldig mørk? Maskina jeg har nå er en Makita maskin, å denne koster for en del mer hvis man skal handle denna til full pris.. Vel, ble mye skriving det her, men ta deg en tur til Bilextra å spør dem etter Besttool sin maskin, og de forskjellige paddene jeg har snakka om... Å skulle du ikke komme videre, får du ta turen langs mjøsa og til Toten, skal jeg ta å gå over bilen..hehe... Lykke til MVH Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Cossyboy@. Hvor driver du? bor på gjøvik og skulle muligens tatt en runde på en av bila mine. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Å skulle du ikke komme videre, får du ta turen langs mjøsa og til Toten, skal jeg ta å gå over bilen..hehe... Lykke til MVH Kristian Hvor mye skal du ha for det da? Høres ut som en god plan det egentlig, for det er så mye stygge vaskeriper i den, og må ha maskin for få rubbet den skikkelig og gjort det ordentlig! Tenker da på full behandling med de produktene du skrev om litt tidligere.. Evt. send meg en PM.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-rust Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg har selv god erfaring med Meguiars. Jeg har prøvd både turtelwax og autoglym men dette kan ikke sammenlignes med maguiars. Produktene jeg har benyttet er: MG85 (rubbing) MG80 (polering) MG21 Polymer Sealent Jeg har pleid å først kjøre MG85 med lammeull padd, så en gang MG 85 med skumgummipadd (burgunder), legger så MG 80 med skumgummipadd (gulfarget). Avslutter tilslutt med MG21 som jeg legger på for hand. Jeg bruker poleringsmaskina fra makita og er svært fornøyd med resultatet dette gir. Anbefaller å kjøpe en skikkelig maskin med en gang, da dette er en invistering som varer i mange år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Meguiars er det eneste jeg bruker på lakken, men Mothers på felgene. Mothers er like bra som Meguiars, om folk kan få tak i det og ikke Meguiars. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg