Turbo_FB Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Selges 1000 kr / bud Bare krommet på toppen. Uten bunndel og spjeld. mob: 90947334 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 bump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 ikke at jeg skal blande meg. men det er vel ikke bare aluminiumen som er polert opp??? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Regner med det er blank pussa alu så blir vel feil å si chrom. Fulgte me en motor jeg kjøpte, men det er 50 mm så det flyter ikke akkurat av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 bump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg