Michael Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ford Mondeo, drar dårligere med K&N enn hva den gjorde med vanlig panelfilter. Har et 3" plastrør fra filter og inn på LMM som er ca. 10-12 cm. For mye? Har det noe å si? Mvh. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Trur LMM skal sitte rett etter filteret for optimal måling, escorten gikk bedre med k&n :) Er vel samme motoren så? 16v zetec? la filteret ned mot bakken så den suger kald luft under bilen, har ikke testa det i regnvær enda men... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har hørt at om en setter filteret rett på LMM, vil det oppstå en turbulens som gjør at LMM måler feil verdier osv. og jeg har sett flere som har satt på et ekstra ledd fra LMM til filter. Lurte derfor på om noen har fasiten på dette "problemet"? :bok Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 lønner seg å ha litt lengde mellom dem. da blir pulsene av luft roligere og motoren vil gå penere Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.