angstkid Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Yess.. Hva syntes dere? kom gjerne med konstruktik kritikk! det er bare hyggelig:) Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ble veldig bra det der :) Hvordan gjorde du det med blinklysene for å få dem helt hvite? Modda du bare inn nye eller? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hadde vært mye kulere med en annen farge og soting av vinduene Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 først merka jeg det orange på blinklyset med polygonal lasso tool, så gikk jeg inn på image/adjustment/channel mixer.. så merka jeg av der det står monochrome og finjusterte ved å bruke constant, rett over der du kryssa av monochrome:) Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ah.. Så det er sånn det gjøres.. Har faktisk aldri tenkt på det før.. De gangene jeg har gjort et forsøk på det, har jeg prøvd å mikse med sponge, og dodge tool.. Uten hell :/ Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 okay... men da skjønner jeg at det ikke var så lett! hehe.. Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Men heldigvis, så lærer man så lenge man lever :P Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 riktig, riktig!:) og til Aleksand3r: Er ikke noe stor fan av soting av ruter, men en annen farge kunne jeg tenkt meg.. hadde jeg bare visst åssen det skulle gjøres uten å se alt for jalla ut:) Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hei Fet mod. Men jeg synes felgene er litt for lyse, vis jeg ser i forhold til orginal bildet oppe i hjørnet. spesielt det bak synes jeg er litt lyst. Som nevnt tidligere. soting av rutene hadde gjort seg. Synes den ble bre. liker egentlig ikke volvo. men denne syns jeg var tøff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er veldig lett :) Denne bilen er sølv, da kan du også lett få en candy effekt på lakken :D Bruk en vanlig brush, deretter velger du hue eller linear burn elns.. Du får bare prøve deg frem. Lenge siden jeg har holdt på med slikt. Du kan jo også selvfølgelig merke de delene du vil endre farge på, og bruke "Hue and Saturation".. Men jeg foretrekker den gode gamle brushen :) F.eks denne Audi'en var sølvfarget før jeg begynte med den.. (Litt sketchy) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ble veldig bra den! Men som sagt oppi her; felgene er litt for lyse;) Men det fikser du ved å ctrl+l (levels) på felg-layerne:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ble veldig bra det der :)Hvordan gjorde du det med blinklysene for å få dem helt hvite? Modda du bare inn nye eller? bare trykk Ctrl + Shift + U ;) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ble veldig bra den! Men som sagt oppi her; felgene er litt for lyse;)Men det fikser du ved å ctrl+l (levels) på felg-layerne:) Yes.. Får prøve på det:) Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg