Gå til innhold

Verdens Mest Avanserte Bil

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

I følge Telematics Research Group (TRG) er nye Lexus LS 460 Verdens mest avanserte bil.

men jeg ser allerede et problem der...

nye LS600h er enda mer avansert :P (og den nevner de ikke engang)

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/05/19/466638.html

men kan nye LS selge like mye i europa som i usa bare på det?

diskuter!

(litt info på LS600h som kommer litt senere.. den følger med på hvor øynene dine er, den er første bil med LED kjørelys..(mange med LED grøftlys..ingen med kjørelys))

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg synes egentlig ikke bilen du refererer til var noe blikkfang utenom det vanlige hvis man tenker på eksteriøret (interiøret var jo vakkert). Bilen var flott, for all del, men synes ikke det var noe særegent med den (like greit at den ikke har Lexus-lykter da).

Denne her derimot, er av den typen jeg hadde falt pladask for:

2003_rx300_3.jpg

Så en slik forleden dag, vanvittig flotte biler.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexus mangler noe særegent synes jeg. Det er bortgjemte biler som mannen i gata ikke vet noe særlig om. Veldig synd ja, for jeg digger bilene.

Morsom tanke. Det er kanskje det Lexus mangler mest. Lexus har ikke tradisjoner, på samme nivå som Jag, M-B, BMW, Bentley, Rollers osv.

Mener jeg leste en "corny" test av VW Pheaton, BMW 745i og S430. Der "snakket" bilene med hverandre. S430 sa noe som "du ser jo ut som en Passat", og fikk som svar "om jeg ikke brydde meg om mine tradisjoner hadde jeg vært en Lexus".

Corny test, jepp. Og Pheaton solgte dårlig. Men det er uansett ikke poenget. Denne testen understreket det mange tenker om Lexus. Det er bare en bil. En meget god bil, men det er KUN en bil. En gjenstand.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider