audifanatic Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hmm... Noen sier meg at vi ikke bør si for mye til "volvobabe" ble medlem idag og første hun gjør er og begynne og grave etter info om streetmeet i lillestrøm... Er det virkelig så dårlig stillt i politiet at de må melde seg inn her for å virkelig sjekke om det er treff eller ei. Volvobabe. neste gang man hører rykter så får man gå for at de er sanne. Er bedre å møte opp en gang for mye, enn en for lite. hehe. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 politi helikopteret kom, to biler, og 14 stk natteravner. vi endte igjen. opp på strømmen :) men måtte ta tidlig kvelden pga hokksund treff i morgen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 natteravner også tilogmed ja. haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Politiet var der.. 2 biler og Helikopteret med full fokus med lyskasteren.. Jeeeeesess!! Men var artig så lenge det varte.. Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe. var bedre på strømmen :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 volvobabe kom i helikopteret? Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 jasså ja så politiet kom etterhvert ja, holdt i allefall lengre enn hvis vi hadde reklamert på nettet da. Kanskje man skal prøve å holde streetmeet hver helg for å få politiet lei. Tror de får kjeft fra høyere hold hvis de hver uke skal lufte heli`n uten å klare å fakke en kjeft. Jævla amatører Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBabe Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 jeg er ikke purk folkens....!!! slapp av... fikk bare ikke konkret svar av folka mine så fikk tips om å stikke inn her og spørre.. så læksen a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe, har du hjemmeside da? får vi se godsakene? du veit du må gjøre noe for å rette opp intrykket vi har av deg? :P Ikke at du sansynligvis kommer til å henge på forumet her uansett da.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvis du gir oss naken bilde av deg du baiben så skal vi tro deg :P neida er nok ikke snut du Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe, åssen kan du si at hu ikke er snut? play along du da! :P kansje vi får se bildet av trynet.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBabe Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 dere er ikke helt gode dere ass... bare fordi jeg ikke har baller, så vil det ikke si at jeg ikke kan å leke med dem heller....:) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Fikk somla meg bort ditt kl 0050 ca jeg. Og da hadde jeg en hel P-plass alene for meg selv:( Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Den var lei, må slutte å somle sånn da veit du... Var du bortom shell strømmen også? Var ikke volvo beiben der heller? :P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Nei jeg dro rett fra Metro til Fettsund til dama. Har ikke for vane å henge på Shell da jeg ikke kjenner noen som står der alikevell:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg