Gå til innhold

300db"s foto/videotråd (Hdv video gatebil sept)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

noen dager etter eg hentet den

img8444largect8.th.jpg

Byttet til vanlig panser istedenfor de 2 panser låsene fremme.Fikk litt tull med den nye luftfilteret eg hadde kjøpt,det tok oppi panseret,men fikk det til med litt triksing.

img9072largevw6.th.jpg

Er det du som bygget den om til v8?

itillfelle hvor kjøpte de viftene,den ene har røket.

slenger opp en liten photoshop av den og.

img8472jjaklargelu3.th.jpg

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den ja!

En kompis av meg som bygde den om, men han og to eiere etter han kom seg aldri til å vise bilen og få den godkjendt.

Fikk godsnakka litt med biltilsynet, og godkjenninga gikk veldig greit. Kjøpte på en del utstyr den gangen. Vet ikke om de er på bilen nå men. Ser at setene er bytta. Viftene ble fått tak i på ett huggeri. Skal prøve å få sjekka fra hvilken bil. Radiatoren er ihvertfall spesiallaget til volvo med V8. Var ikke spesielt billig mener jeg å huske. Men hva har skjedd med grillen da? De ekstrahullene var ikke der da jeg hadde den. Og heller ikke det panseret. Hadde ett sånn MR.Gasket-scoop som stakk opp av panseret den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panseret var klippt i avstivingene i pannseret.(sikkert for å få luftfillteret til å passe)så ut som de hadde sveist på innsiden av pannseret også.var iallefall bulkete.og da den ene pannserlåsen røk fremme bestemte eg meg for å bytte pannser og bytte til innvendig åpning.grillen skal bort.ser ut som det er laget av flexiglass som er lakket sort.Tenkte å flytte blinklysene mellom lyken og forskjerm.Planen var å lage en grill av rundstål eller noe.motoren blir iallefall ganske varm nå.

Er mye forskjellege målere i den. tempraturer på div ting,synd det er i farenheit og ikkje i celsiius.

Fikk opplyst att motoren var en 337. står en eldelbrock på den som suger endel suppe. 2.2l-2.5l/mil fra og til jobb.

Var stroppet fast en fuelcell i bagasjerommet.var ikkje noe serlig gøy med bensindamp i bilen, så eg fikk på en orginaltank.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillen er av plexi ja. Men det har kommet på flere hull enn da jeg hadde den. Det siste jeg hørte var at det var satt i en 327 motor. Bilen er godkjent med 350 (5,7l) Fuelcella og BMshifteren var det jeg som fikk tak i. Originaltanken var full av rust. Viftene kommer fra en Fiat Ritmo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider