acoupe Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 sikker noen som har sett den før, men snublet over denne lekkerbisken på the-corrado.net. 24v 6syl turbomotor, Audi TT dashbord osv osv osv osv...se selv ;) Ikke helt sikker på om jeg helt liker dashbordet, men motoren...JA TAKK!!! http://the-corrado.net/forum/viewtopic.php?t=5413&postdays=0&postorder=asc&start=0 Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 ikke likte dashen DAMN du er ikke helt god altid! hele bilen er PERFECT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg likte dashen, men er ikke helt med på felgene, liker skikkelige kanter på felgene. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 ikke likte dashen DAMN du er ikke helt god altid! hele bilen er PERFECT! vel, når bilen har absolutt INGEN runde linjer, kun firkantede former med avrundet hjørner f.eks så synes jeg ikke det passer inn på bilen her. Selvsagt er dashbordet i seg selv utrolig fint, men den passer ikke helt inn i en corrado synes jeg. Men setene liker jeg veldig godt da ;) Må tilføye litt ang runde linjer, instrumentene er jo runde orginalt så da passer jo selvsagt disse, men på dette dashbordet så blir det overkill av runde former så derfor synes jeg ikke at dashen går helt inn i corradoens linjer. Men frykt ikke, dashbordet hadde ikke stoppet min lyst etter denne bilen! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 en av fav. corradoene mine ever. den har forresten fullt golf 4 ledningsnett, noe som ikke sier så veldig lite. ta for eksempel, interiørlysene fader sånn pent som på nye golfer, og bensinpumpen primer når du åpner førerdøren. felgene er corvette, forresten. og motoren er 24v v6, avtageren til vr6. det er originalt en g60 faktisk. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ser jo nesten ny ut. :boxers Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 er vell ikke r32? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 er vell ikke r32? Nei. 24V VR6. Samme som sitter i Golf iv V64Motion osv... 204 hk. Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg