Gå til innhold

Hjelp med og identifisera ein motor

Ranger emnet

Knut Inge

Anbefalte innlegg

ot: du burde kanskje endret nick grunnet en annen som har vært medlem lenger med samme navn bare uten mellomrom.... flere som har nesten identiske nick ,og det kan være litt vanskelig å skille folkene da..

Ja det er nå ok men... men kordan gjør eg det

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Håpløst med biltype/model i nick da..

Hvor mange har ikke "volvo"+ "240/740" + "b230" +"ft/Fk" +"tic" i nicket? Tipper 80% av volvo folket her har dette i nicket sitt... Kreativt og oppfinsomt...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst med biltype/model i nick da..

Hvor mange har ikke "volvo"+ "240/740" + "b230" +"ft/Fk" +"tic" i nicket? Tipper 80% av volvo folket her har dette i nicket sitt... Kreativt og oppfinsomt...

det er litt plagsomt når du har volvo 740 turbo , så har du volvo740turbo som har vært registrert lenger. siste jeg så er evolve som har fått en copycat i evolve_88....

nok offtopic...

til trådstarter... send en PM til moderator så hjelper han med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt plagsomt når du har volvo 740 turbo , så har du volvo740turbo som har vært registrert lenger. siste jeg så er evolve som har fått en copycat i evolve_88....

nok offtopic...

til trådstarter... send en PM til moderator så hjelper han med det...

Jepp det skal eg

og den motorkoden er den berre masse tall?

For det eg fant var 1326226

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel ,på min gamle motor i 940 stod det b230FB samt et siffer bak.

du har trolig funnet produksjonsnummeret... ligger trolig rett foran det ,like under innsuget til syl. nr. 1

Fant det nå...stod B230A der

Det han må ha gjort då er og bytta ut heile B230E motoren med ein B230A motor og sett på turbo seinare. Men ein ting som er litt rart. Har sett fleire bilar som har B230AT motor. Men det står berre B230A på den lappen på kamaksel dekselet.

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider