nollaS Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Det ser jo nesten ut som folk har intresse for bilen min her.. jeg kan vel legge ut et par bilder til så får dere se det som er mest intressant å se! Tidligere var gulvet i bilen helt brunt. og hvitt i hjørnene pga muggel. skikkelig heslig! og velteburet var svart/hvitt/grått avhengig av hvor man så.. stolene som stod i var noen ihjelmugla tøystoler fra 1800og-glemdet! så noen forbedringer har det da blitt... osv osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 heisann! knalltøff bil du har skaffa deg!=) blir det noe street legal kjøring med den iløpet av sommeren eller!? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 håper på å få kjøre Street-legal med den ja.. men før det må jeg få den i stand, så det blir neppe i år. lekker store mengder olje rundt utgående aksling fra veiva mot girkassa.. så må nok plukke ut hele saken å bytte simering. og i samme slengen piller jeg like godt opp resten av motoren å bytter evt. slitte deler. (lagerskåler, stempelringer, simeringer, O-ringer, pakninger osv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 SENK DEN!!! Få på noen chrome felger.. Det hadde gjort susen!;) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe.. felgene er det mange som kritiserer ja.. men jeg kan bare si til mitt forsvar at jeg har foreløpig ikke råd til nye felger, men jeg gjorde det beste ut av problemet da.. (det er en av framfelgene som tidligere var knallbrun) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Man må jo regne med litt kritikk til tider!;) Det er jo den eneste måten man kan forbedre seg på. Så det er ikke vondt ment Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Man må jo regne med litt kritikk til tider!;) Det er jo den eneste måten man kan forbedre seg på. Så det er ikke vondt ment Tar det ikke vondt heller jeg :) all konstruktiv kritikk tar jeg til meg.. men generell kritikk ang. bilen er ikke så gøy. mange misliker taksenkinga mi, og det får de fram på veldig mange "slemme" måter! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Helt enig med bil-eier. Konsentrer deg om de "usynlige" tingene først. Felger, senking & stasj hører med når resten er slik du vil ha det. Lykke til! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Liker den bare bedre og bedre. Skikkelig senking hadde gjort susen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe tøfft! kjører selv street legal, og bor i trondheim, så kanskje vi møtes på stripa engang før eller siden.. så faktisk bilen din live kom jeg på, når det var sånn gatebiltreff på lånke tidligere her! godt å se noe jankeys blandt alle kamikaze symaskinene! hehhee Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 takk takk :) det gjør dagen bedre når man får høre sånt! Hot Rod: ja, i første omgang blir det de "usynlige" tingene som lakkbobler fylt med rust, eksosanlegg, oljelekkasjer, kjøling, girkasse osv osv. senere ska den lakkeres opp og begynne å "stashe". jones: kjører du amcar? min var vel en av to på lånke, såvidt jeg vet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Tar det ikke vondt heller jeg :) all konstruktiv kritikk tar jeg til meg.. men generell kritikk ang. bilen er ikke så gøy. mange misliker taksenkinga mi, og det får de fram på veldig mange "slemme" måter! hehe.. Just for the record: Syntes bilen din er dødstøff!;) Så det var ikke ment at jeg syntes den er stygg! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Just for the record: Syntes bilen din er dødstøff!;) Så det var ikke ment at jeg syntes den er stygg! hehe, nei nei ro ned :) no offence taken! synes bare det er artig at folk har intresse for bilen min jeg.. i morgen nå skal jeg gjøre den "klar" for helga.. lakkere ferdig siste felgen og lufte 3 bremsekretser til! så er den sånn noen lunde klar.. da er det bare oljelekkasjen som er kritisk igjen.. men den lekker relativt moderate mengder olje så hvis jeg fyller på etter noen mil så går det fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 men hvordan er det å montere presse på SB? hørt rykter om at de ikke tåler det særlig godt.. why? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det tåler dem like bra som andre motorer, men kan selfølgelig ta mindre effekt ut enn en større motor med presse. Vet om en nybygd 350 med presse til salgs her i Halden, 450hk. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg