Mr.NSX Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Nå begynner den å bli ferdig folkens! Min største og mest bevarte "hemmelighet" til nå.... :) Mer info kommer om kort tid!! Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Uh :-) Kan bli bra.. Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ble mye penere bak med de Crystal Rød/Hvite baklysa jeg så den hadde på nipponsida.. personlig ville jeg hatt en annen front ;) hørte en liten ful fra lillehammer hviska at det var noe NA trimming under huven ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ble mye penere bak med de Crystal Rød/Hvite baklysa jeg så den hadde på nipponsida.. personlig ville jeg hatt en annen front ;) hørte en liten ful fra lillehammer hviska at det var noe NA trimming under huven ;) Baklys: ENDELIG en som egentlig er enig med meg!!!!!! :) Har hatt noen heftige diskusjoner om hvilke baklys jeg skal ha på den med en håndfull mennesker som har vært her og sett på når bilen har tatt form etter lakkeringen....og hittill har alle andre villet ha de 3D L.E.D-lysene!!! Hmmmm... Tar gjerne imot flere innspill på hvilke baklys bilen skal ha!!! Front: Tja. Syns denne er knallfin jeg. Eneste er at den er litt tynn i kantene, så kan være den kommer til å sprekke både er og der (japan-import), så vi får se etterhvert som bilen blir kjørt om den tåler å kjøres, hehehe... N/A-trim: Jupp! :):):):):):) And there is more to come! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 ful? pip pip? :P fet den der tore, men syns du sku hatt samme front som andreas har på sin :) ang baklykter, kan du jo kjøpe de jeg har nÅ :D bestiller meg nye til uka.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 olehenri, de nye baklysa er vel ganske lik de som tore har (de som jeg likte) bare at du får led??? du må jo ha prøvd alle baklys som finnes til Civic du :) btw her er lysa jeg likte: er nok større fan av NA trimming enn turbo.. vittsen med vtec er liksom borte når man har turbo.. om du skjønner:deng :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jepp, bilde av de i tråden min nuh Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Aiaiai, dette var ikke helt etter min smak akkurat... (Måtte bare si det!) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Aiaiai, dette var ikke helt etter min smak akkurat... (Måtte bare si det!) tror faktisk jeg må si meg enig, denne bilen var absolutt :puke knæsj farge, ganske fine felger, men fronten er mishandlende, og skjermene/skjørtene får bilen til å se ut som den er brukket og kresjet flere ganger! nå skal det sies at jeg ikke er OEM/JDM-hore (som s_18 er:P), så jeg har ikkeno imot styling.. men jeg er litt drittlei av all møkka som blir spydd ut på markedet som ødelegger fullstendig ryktet til både honda og civic-modellen:deng Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 en rosa civic til er akkuratt det verden trenger føler jeg. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Less is more! ;) Men fin farge og felger! Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 ehhhemmmm....nå er faktisk ikke bilen rosa, bare ser sånn ut på bildene - på godt og vondt. En helt umulig farge å ta bilde av, muligens med et bedre kamera enn mitt :P Joda, er en dæsj rosanyanse i LILLA-fargen, som blir veldig dominerende på bilde.... Som jeg har sagt til mange allerede, bilen må sees for å få rette inntrykket - og det blir konklusjonen til alle som faktisk HAR sett den også. Me? I just love it! Går som et hælv.... også!! N/A er tingen!!! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 syns den var feeet jeg ;) stiller meg ganske åpent til styling osv, så lenge stilen på den er gjennomført på en bra måte osv.. hvor mye mer effekt får man ut av N/A tuning? hva slags modifikasjoner kan man gjøre, foruten luftfilter/grenrør osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 N/A er tingen!!! Hva legger du i begrepet "NA tuning" i denne bilen da? Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonestarr Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har sett bilen "live" og fargen er utrolig mye tøffere enn det man ser på bildene. Eneste som jeg kicket på var fronten men utenom det synes jeg bilen var rå. Siter KennethSK Club Honda Norway 98 Honda Integra Type R 92 Honda Civic HB ESi - solgt 92 Honda Prelude 2.0i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg