cRxXx Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ingenting sammenlignet med mine ti år gammle 15"ere *sjalu* Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Tid kommer nyefangern da?? Og svart gitter hadde gjort seg vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Var å purret på lakkeringen av fangeren min senest igår faktisk. Den har jo bare ligget hos lakkereren i 7 måneder nå :S Men har ikke stresset så mye med det i vinter egentlig da. Men nå vil jeg ha den på bilen gitt!!!! Så jeg tror lakkereren skjønte alvoret nå da, hehe. Eller kanskje ikke...... :| Blir svart gitter ja. Don't U worry..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hvordan lakkerer er det du bruker da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hvordan lakkerer er det du bruker da? Jeg ønsker ikke å navngi det her, da det ikke er hensikten min å klage på dette offisielt. At ting går tregt hos enkelte er nå så sin sak. Men resultatet blir veldig fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 lurte bare på hvem som hadde lakkjobben på bilen din, ikke for at du skulle klage offentlig for at han var treg med fronten:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 lurte bare på hvem som hadde lakkjobben på bilen din, ikke for at du skulle klage offentlig for at han var treg med fronten:-P hehe.... Send meg en pm på tore@nippon.no så skal jeg fortelle deg det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Holy Macaroni!!!!! Forp*** snøhel**** i f***!!!!! Ja, dette kom i løpet av litt under 2 døgn i Trønderlagen onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 HAHA, og her driver vi å cruiser rundt i solskinn og bare veier;) Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Skjer'a? Huff, hørte igår at det hadde vært "rosabiltreff" i Trondheim på lørdagen.... UTEN MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article844139.ece WTF??????????????????? Er det muli???? hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 oh snapp!!! Hadde glid rett inn der du da :D Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Var så stille her på forumet at jeg tenkte bare å slenge ut et par dårlige bilder av bilen med nyfronten på..... jaja. Der var'n ihvertfall..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 MYYE bedre! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 bra valg av fanger vil jeg nå si :) er det noe galt med det ene baklyset btw? så ut som det var dårlig med lys i det forleden dag her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 bra valg av fanger vil jeg nå si :) er det noe galt med det ene baklyset btw? så ut som det var dårlig med lys i det forleden dag her De L.E.D-lysene er veldig retningsorientert, så står du å ser litt på skrått bak (og det trenger ikke være store vinkelen) så ser det nesten ut som ene lyset ikke virker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg