pulz Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 De L.E.D-lysene er veldig retningsorientert, så står du å ser litt på skrått bak (og det trenger ikke være store vinkelen) så ser det nesten ut som ene lyset ikke virker.... Lå bak fruen din (så ut som det i allefall) forleden her igjennom grillstad tunnelen. Så spørs om det er vinkelen som gjorde det i såfall, freaky men arti effekt Sikkert pop hos onkel blå :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Lå bak fruen din (så ut som det i allefall) forleden her igjennom grillstad tunnelen. Så spørs om det er vinkelen som gjorde det i såfall, freaky men arti effekt Sikkert pop hos onkel blå :hellothere: Det skal de egentlig drite i, for baklysene er godkjente.... :) Jeg presterer å bli stoppet nesten hver gang jeg bruker bilen i midtbyen, men de Store Herrer blir egentlig litt grinete når de ikke kan finne en eneste ting på bilen som ikke er godkjent i vognkortet... Thi hihihi.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hehehe, hadde egentlig ikke forventa noe annet heller. En av få artige biler i trondheim som er lovlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har laget et lite "potpurri" av bilder av bilen siden den "ble født", frem til i dag. http://www.nippon.no/The_Real_Fuchia_coupe/Fuchia.zip Denne filen er på ca 110 MB, og inneholder ca 85 bilder. Har de liggende på serveren min med en uthastighet på 100 Mbit, så tipper nok de fleste kan laste ned filen rimelig fort :D Enjoy - eller gråt hvis du ikke liker "plastikkbiler" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvis noen har veldig veldig lyst på denne bilen nå så kan jeg under visse betingelser selge den EXTREMT GUNSTIG - til fordel for "noe helt annet".... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 :) Definer "EXTREMT GUNSTIG" og "visse betingelser" :) :) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 :) Definer "EXTREMT GUNSTIG" og "visse betingelser" :) :) Det gjør jeg på PM til de som er SERIØST interessert og HAR PENGER!!! :D (var ikke personlig ment altså, hehe....) Men vi snakker langt under 200-grensa.... Betingelsene er en diskusjonssak mellom hver enkelt.... Men her er det snakk om å gi og ta.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Det gjør jeg på PM til de som er SERIØST interessert og HAR PENGER!!! :D (var ikke personlig ment altså, hehe....) Men vi snakker langt under 200-grensa.... Betingelsene er en diskusjonssak mellom hver enkelt.... Men her er det snakk om å gi og ta.... Haha, det går greit(-: har ikke pengene uansett(-: Men grunnen til at jeg spurte var at jeg mente jeg hadde sett den annonsert til 180 000,- syntes det var ganske gunstig:) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hey Tore, svar på mailen din du Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 hey Tore, svar på mailen din du Tore er på sydentur han..... Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 denne havnet vel i Verdal? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Yessir it did! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 For å være helt ærlig skjønner jeg egentlig ingeting av de bilene du har.. om du har kjøpt dem om du har bygd dem eller om du selger dem Virker som om de fleste bila du har er THE REAL. the ONE AND ONLY eller bare THE wtf? Ikke ser dem fete ut.. Ikke går dem fært. Hva er egentlig cluet her.. Ekstremt nysjerrig!:popcorn Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 For å være helt ærlig skjønner jeg egentlig ingeting av de bilene du har.. om du har kjøpt dem om du har bygd dem eller om du selger dem Virker som om de fleste bila du har er THE REAL. the ONE AND ONLY eller bare THE wtf? Ikke ser dem fete ut.. Ikke går dem fært. Hva er egentlig cluet her.. Ekstremt nysjerrig!:popcorn jeg kan med hånda på hjertet si, at den oppfatningen du har av bilene til tore, er det mange som har om din også.. Folk er forskjellige, så men hva du vil, tror ikke akkurat tore eller andre bryr seg, hverken deg eller meg :P Å til å være en B16A2 motor som kun er NA trimmet, så går denne dritbra! Det kan jeg skrive under på ! Tore er i tyskland å henter flere biler nå, så han svarer vel når han er til lands igjen ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfer1 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei. Ikke meningen være frekk, men jeg har noen Vti deler å kvitte meg med. 4 svarte dørsider, 4 støtdempere hattehylle + div smårusk. Hentes gratis i Ålesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg