Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

MEDIASERVER

 

Jeg har gleden av å tilby alle som ønsker det, tilgang til min nye mediaserver (ftp-basert), hvor det pr i dag ligger nest 10 gigabyte med bilfilmer og bilder, Honda-manualer osv!!

 

Tanken er å bygge opp dette til en meget stor server som alle kan ha nytte av nå og i fremtiden, så det er også lagt opp en egen ”Upload”-mappe der som alle kan bruke til å laste opp bilrelatert stoff. Jeg vil se igjennom materialet som kommer inn der slik at det ikke er støtende eller av seksuell art! Derfor oppfordrer jeg alle som har noe interessant å dele, å laste det opp til ”Upload”-mappen! Det hadde vært veldig fint om alle filer som lastes opp der har et relatert filnavn til innholdet…. J

 

Hvordan får man så tilgang til denne ftp-serveren?

1. Enten kan man bruke Microsoft Explorer, som har en enkel ftp-funksjon innebygget.

Da skriver man bare ftp.nippon.no i adressefeltet i explorer.

2. Mest effektivt er det å bruke en ftp-klient, hvor man har full kontroll på ned og opplastning, og en god oversikt over innholdet på serveren. Det finnes et hav av freeware ftp-klienter på markedet. Det er bare å Google :google for å finne en man liker.

En anbefaling er CuteFTP….

 

Man trenger et brukernavn og passord, og det er felles for alle:

 

Brukernavn: nippon

Passord: honda

 

NB! Jeg gir ingen support overhodet på bruken av denne serveren, er det noe du lurer på hvordan en ftp-klient brukes osv, så ta heller kontakt med en datakyndig venn eller lignende…. :)

 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

funka dårlig den brukeren der :)

 

[R] 220 Welcome to Nippon FTP service.

[R] USER nippon

[R] 331 Please specify the password.

[R] PASS (hidden)

[R] 530 Login incorrect.

 

 

Sjekk tråden her,så skjønner du hvorfor..... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138372

 

Men den kommer opp nå igjen snart, men da med et HELT annet sikkerhetsnivå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hondaen der er prikk lik eldre damer. Begge ser ut som de har tryna i et malingsskrin. No offense, bare min mening.

 

Er det virkelig så fett med race-look og brøl når bilen _ikke_ går som et "olja lyn"?

 

(Og hva er poenget med scoop på takluka?)

 

:hondakick

 

word...

 

De forskjermene har nok sin nytte oxo? ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hondaen der er prikk lik eldre damer. Begge ser ut som de har tryna i et malingsskrin. No offense, bare min mening.

 

Er det virkelig så fett med race-look og brøl når bilen _ikke_ går som et "olja lyn"?

 

(Og hva er poenget med scoop på takluka?)

 

:hondakick

 

 

Det må du bare mene... Det viktigste for meg er uansett hva JEG mener....

Og forøvrig synes jeg selv at den "går_som_et_olja_lyn"... Synes 200+ hk er bra i en bil på 1000kg. Uten noen form for tvangsmating osv.... :)

 

Poenget med scoop på takluka??? Tja, jeg synes det var tøft. Er ikke det god nok grunn?? :doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bremset den enda? siden du sier 200+?

 

 

Fikk melding om at Hondata'n har kommet på Posten sitt toll-lager nå.

Så da blir den vel levert på døra om tirsdagen, og kanskje montert da, og DA skal jeg ENDELIG på Bjørnstad.... Så da får vi se hva det EGENTLIG tallet er....hehe... 200+ er en kvalifisert gjetning nå. Men noe rundt der ja....kanskje litt mer.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hondaen der er prikk lik eldre damer. Begge ser ut som de har tryna i et malingsskrin. No offense, bare min mening.

 

Er det virkelig så fett med race-look og brøl når bilen _ikke_ går som et "olja lyn"?

 

(Og hva er poenget med scoop på takluka?)

 

:hondakick

 

 

skratter hvergang bimmer`dudes disser honda :D :D alltid like gøy :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår