Mr.NSX Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 MEDIASERVER Jeg har gleden av å tilby alle som ønsker det, tilgang til min nye mediaserver (ftp-basert), hvor det pr i dag ligger nest 10 gigabyte med bilfilmer og bilder, Honda-manualer osv!! Tanken er å bygge opp dette til en meget stor server som alle kan ha nytte av nå og i fremtiden, så det er også lagt opp en egen ”Upload”-mappe der som alle kan bruke til å laste opp bilrelatert stoff. Jeg vil se igjennom materialet som kommer inn der slik at det ikke er støtende eller av seksuell art! Derfor oppfordrer jeg alle som har noe interessant å dele, å laste det opp til ”Upload”-mappen! Det hadde vært veldig fint om alle filer som lastes opp der har et relatert filnavn til innholdet…. J Hvordan får man så tilgang til denne ftp-serveren? 1. Enten kan man bruke Microsoft Explorer, som har en enkel ftp-funksjon innebygget. Da skriver man bare ftp.nippon.no i adressefeltet i explorer. 2. Mest effektivt er det å bruke en ftp-klient, hvor man har full kontroll på ned og opplastning, og en god oversikt over innholdet på serveren. Det finnes et hav av freeware ftp-klienter på markedet. Det er bare å Google :google for å finne en man liker. En anbefaling er CuteFTP…. Man trenger et brukernavn og passord, og det er felles for alle: Brukernavn: nippon Passord: honda NB! Jeg gir ingen support overhodet på bruken av denne serveren, er det noe du lurer på hvordan en ftp-klient brukes osv, så ta heller kontakt med en datakyndig venn eller lignende…. :) Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 funka dårlig den brukeren der :) [R] 220 Welcome to Nippon FTP service. [R] USER nippon [R] 331 Please specify the password. [R] PASS (hidden) [R] 530 Login incorrect. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 funka dårlig den brukeren der :) [R] 220 Welcome to Nippon FTP service. [R] USER nippon [R] 331 Please specify the password. [R] PASS (hidden) [R] 530 Login incorrect. Sjekk tråden her,så skjønner du hvorfor..... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138372 Men den kommer opp nå igjen snart, men da med et HELT annet sikkerhetsnivå!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 En liten smakebit fra snart en helaftens film av Fuchian..... :D http://www.nippon.no/The_Real_Fuchia_coupe/Fuchia9000rpm.AVI PS. 21MB..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Den hondaen der er prikk lik eldre damer. Begge ser ut som de har tryna i et malingsskrin. No offense, bare min mening. Er det virkelig så fett med race-look og brøl når bilen _ikke_ går som et "olja lyn"? (Og hva er poenget med scoop på takluka?) :hondakick Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Den hondaen der er prikk lik eldre damer. Begge ser ut som de har tryna i et malingsskrin. No offense, bare min mening. Er det virkelig så fett med race-look og brøl når bilen _ikke_ går som et "olja lyn"? (Og hva er poenget med scoop på takluka?) :hondakick word... De forskjermene har nok sin nytte oxo? ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tok noen nye bilder i høstsola idag.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Den hondaen der er prikk lik eldre damer. Begge ser ut som de har tryna i et malingsskrin. No offense, bare min mening. Er det virkelig så fett med race-look og brøl når bilen _ikke_ går som et "olja lyn"? (Og hva er poenget med scoop på takluka?) :hondakick Det må du bare mene... Det viktigste for meg er uansett hva JEG mener.... Og forøvrig synes jeg selv at den "går_som_et_olja_lyn"... Synes 200+ hk er bra i en bil på 1000kg. Uten noen form for tvangsmating osv.... :) Poenget med scoop på takluka??? Tja, jeg synes det var tøft. Er ikke det god nok grunn?? :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Få opp bildene i høyere oppløsning! :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 har du bremset den enda? siden du sier 200+? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 må du få på den nye front fangeren snart tore, den passer resten mye bedre.. fine bilder btw.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Få opp bildene i høyere oppløsning! :D Bildene ligger på ftp.nippon.no logg på "anonymt" Ligger i mappen som heter "Honda-treff 24-09-2006" Der ligger de i full utløsning....ehh....oppløsning mente jeg.... Huff. SKriveLeif....!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 har du bremset den enda? siden du sier 200+? Fikk melding om at Hondata'n har kommet på Posten sitt toll-lager nå. Så da blir den vel levert på døra om tirsdagen, og kanskje montert da, og DA skal jeg ENDELIG på Bjørnstad.... Så da får vi se hva det EGENTLIG tallet er....hehe... 200+ er en kvalifisert gjetning nå. Men noe rundt der ja....kanskje litt mer.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Den hondaen der er prikk lik eldre damer. Begge ser ut som de har tryna i et malingsskrin. No offense, bare min mening. Er det virkelig så fett med race-look og brøl når bilen _ikke_ går som et "olja lyn"? (Og hva er poenget med scoop på takluka?) :hondakick skratter hvergang bimmer`dudes disser honda :D :D alltid like gøy :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 skratter hvergang bimmer`dudes disser honda :D :D alltid like gøy :D Vi kan ihvertfall gjørra det med god samvittighet... Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg