mistabeen Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Poenget med scoop på takluka??? Tja, jeg synes det var tøft. Er ikke det god nok grunn?? :doh Det er vel ikke så lenge før det blir normalt å stripse fast en turbo i motorrommet og... Fordi det ser fett ut. Eller bruke en seterygg fra gamle stoffsofaer som luftfilter fordi det ser fett ut. Stort og tøft. Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ehm, racing brøl og å ikke gå så fort? en 1,6 liters b16a2 drar da lett fra bmw sin 1,6 liter motor da..:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Mulig de som har biler med oljeforbruk fra fabrikk er en tanke misunnelige...?:wonder: 200hk er ikke så gæærnt på en 1,6 sugemotor... Så vidt jeg vet må man ha en 2,5 bmw motor for å få ca det samme... Sorry O.T. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Støtter begge sine syn, forskjellen er bare at en BMW med 200 hester drar like godt som en Civic med 200 hester selv om BMW'en drar en Kabe 720. Btw: Jeg kjører japse selv! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Mulig de som har biler med oljeforbruk fra fabrikk er en tanke misunnelige...?:wonder: 200hk er ikke så gæærnt på en 1,6 sugemotor... Så vidt jeg vet må man ha en 2,5 bmw motor for å få ca det samme... Sorry O.T. Litt feil å sammenligne en trimma 1.6l vs en standard 2.5l. men uansett så er ikke hester alt oppi det her... dreimoment teller minstlike mye... når honda'n må gi seg i bakkene har fortsatt bmw'n mere å gå på... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Greit nok...er ikke meningen å henge ut noen, men klarte ikke dy meg. Hvis bmw funker for dem så er det greit. Honda funker for meg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Greit nok...er ikke meningen å henge ut noen, men klarte ikke dy meg.Hvis bmw funker for dem så er det greit. Honda funker for meg!:) begge har fungert fint for meg... snakker bare av erfaring... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Mitt neste prosjekt blir en 87 modell Civic med BMW motor. Fra en M5... :D Og så skal jeg ikke ha plastikk på bilen..... Blir bra tror jeg. :boxers Da kan jeg kjøre steinfort opp bakkene på Grønberg. For de er råbratte!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Mitt neste prosjekt blir en 87 modell Civic med BMW motor. Fra en M5... :D Og så skal jeg ikke ha plastikk på bilen..... Blir bra tror jeg. :boxers Da kan jeg kjøre steinfort opp bakkene på Grønberg. For de er råbratte!! Hehe :) Synes bilen er steintøff jeg, men skjermene falt ikke helt i smak, men det er ditt valg! :) Deilig lyd av bilen ihvertfall, gleder meg til å høre japselyd fra min egen bil igjen! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Vi kan ihvertfall gjørra det med god samvittighet... åja men da så, da har jo du rett.. :rockets spør de i 325-328 som jeg har frakjørt de siste dagene med min "lusne" 1.6l da. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Det er vel ikke så lenge før det blir normalt å stripse fast en turbo i motorrommet og... Fordi det ser fett ut. Eller bruke en seterygg fra gamle stoffsofaer som luftfilter fordi det ser fett ut. Stort og tøft. prøver du å starte en ny trend eller? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Altså... ikke kom å mobb bilen min altså.....!! Da blir jeg sint!!!! Wæææææ!!! PS. Her er forresten min nyeste "creation".... :win :titties: :titties: :titties: :titties: :titties: :titties: :titties: :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 :respect ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Og var det noen som synes at en påstripsa turbo er teit??? Pytt....bare barnemat det....! Nå snakker vi maskin!!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 :wonder: er det en sånn MR2 TURBO....?:omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg