Josteinsmira Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har lagt merke til at de som kritiserer Honda mest er de som elsker BMW. Stå på Tore, en spessiel bil du må ta vare på der :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Meget fornøyd med første innledende DYNO-måling!!!! Og enda har jeg ikke engang montert den andre innsugsmanifolden!!! (ITR) 166 hk på hjula etter kun 2,5 timer mapping - og en helt sinnsyk momentkurve for å være "kun" 1595 kubikk.....!!! Kommer garantert til å ende på 175-178 hk på hjulene....!!! Det er over 200 hk på svingen det gitt.... Juhuuuu!! 166 hk tilsvarer ca 191-192hk på svinghjulet pr idag. Og det er BRA!!! Som første "run" er det sykt bra!!! Her er et lite videoklipp også: http://www.nippon.no/The_Real_Fuchia_coupe/Dyno1_movie.AVI More 2 cum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 wehey! Gleder meg til sluttresultatet! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Bra tall det der!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hvor slår vtec'en inn ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 rundt 5-5500 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 5500 slår den inn.....altså som originalt. Prøvde litt frem og tilbake, men viser seg at 5500 var beste middelvei. Sperra er flytta til 8800 nå, men vil være mest hensiktsmessig å skifte på 8000 likevel.....så at den er på 8800 istedenfor 8500 er bare en sånn synsing... :D Kan jo være det blir endret litt både det ene og andre nå som innsuget kommer på, derfor vi avslutta på 166hk idag, selv om vi kunne fortsatt og brukt timer og kroner og havnet på rundt 170 før middagen sto på bordet. Må likevel gjøre delvis samme jobben om igjen om kort tid.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 166hester på hjulene, og en kjempe jevn moment kurve over hele registert er utrolig bra til og være en suge motor på 1.6liter med så lite modifikasjoner. er jo bare snakk om kammer, kam-drev, og eksos egentlig, og hondata da..hehe Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 166hester på hjulene, og en kjempe jevn moment kurve over hele registert er utrolig bra til og være en suge motor på 1.6liter med så lite modifikasjoner. er jo bare snakk om kammer, kam-drev, og eksos egentlig, og hondata da..hehe Ehhh!! Nå glemte du de to viktigste moddene!!! Hvalpenisen og Valve-coveret mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy skam deg! Glemme noe sånt da????? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadolfsen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hefti bil dette ja :) men tore.. det eneste jeg har å påpeke er svarte sidelister å svarte felger.. :P men.. kunne gjerne tenkt meg denne ja :) Siter 03 Subaru Impreza WRX (bruksbil)93 Mazda RX7 (racebil)92 Ford Sierra 4x4 (bruksbil)87 Ford Sierra (herjebil) X Mazda mx5-turbo, Volvo S70, Ford Escort, Honda Civic VTI, Ford Mondeo, Volvo 240, Ford Scorpio, Subaru Legacy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blåsa Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Trenger jeg si no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 konklusjonen er at det er mange stygge bmw, og honda. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Her er en liten film på ca 2,5 minutter (31MB) fra noen av dagens kjøringer... http://www.nippon.no/The_Real_Fuchia_coupe/Dyno_Fuchia_Part_I.wmv (høyreklikk "lagre mål som....") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Er det bare meg eller er den momentkurva der alt annet enn jevn? Ser jo ut som en fjellkjede ved kysten... Og du topper på 152Nm? Det må jo røkke i røggen. Uansett, gratulerer med fine resultater. Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Er det bare meg eller er den momentkurva der alt annet enn jevn? Ser jo ut som en fjellkjede ved kysten... Og du topper på 152Nm? Det må jo røkke i røggen. Uansett, gratulerer med fine resultater. Heheh... Er litt berg_o_dalbane ennå ja, men er ikke lange avstandene mellom topp og bunn på de enkelte "dippene"....så slike små variasjoner merkes knappt. Du må se på den grønne effektkurven, den er rimelig "straight up" hele veien. Noe av dippene kommer til å jevnes ut på trinn II (og kanskje III) av tuningen, når innsugsmanifolden kommer på. Og så må du ta hensyn til VTEC-innslaget på 5500 rpm, den gir jo unektelig en topp som du ser!!! Men det aller beste er momentet allerede fra 2500 rpm!!! Det er jæ*** gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.