mistabeen Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Wel...... nå syns jeg TRÅDEN MIN kan være fri for BMW vs. Honda dissing!!!! Honda har stygge biler noen ganger BMW har stygge biler noen ganger Honda har fine biler noen ganger BMW har fine biler noen ganger Thats my closing argument........... Så fra nå av SKAL denne tråden holdes for god til dette tullet... OK????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den er god. Men du må innrømme at det var litt artig så lenge det varte ;) Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den er god. Men du må innrømme at det var litt artig så lenge det varte ;) Jepp :) Kan sikkert opprette en egen Honda vs. BMW tråd. Der alle "får lov" til å disse så mye de vil uten grenser....hehe. Et sånt "destruktivt rom" for å få utløsning for all frustrasjon og sinne..... ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det er helt normalt att moment kurven går litt i beg og dal bane, grunnen til at det ser så ille ut er bare oppløsningen på grafen til bjørnstad. om man ser nøye etter ser man at det er ikke mange nm fra topp til bunn, og som tore siere så er det ikke nok til at du merker noe forskjell, bortsett fra det lille kicket når vtec slår inn. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 nice bil og nice Kurve. likte ikke fornten og baklyktene så godt, men ellers en nyyyedelig bil:win Keep it up! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg elsker den bila der...Fryd for øye hver gang jeg kommer hjem..Pleier bestandi å se oppi veien om den står ute:P å som regel gjør den det:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er fuchia en planteart (blomst)? Blomsterkupeen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hvis det bilen hadde hett "Fuchsia" så hadde det vært noe botanikk greier ihvertfall. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 du Tore.. hva betyr nippon? står det på speedon i bilen til mamma skjønner du.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 du Tore.. hva betyr nippon? står det på speedon i bilen til mamma skjønner du.. Japan eller japansk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 "Nipponese" betyr Japansk, mens bare "Nippon" betyr Japan :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er fuchia en planteart (blomst)? Blomsterkupeen? Fuchia er navnet på fargen på bilen :D MTK Fuchia *0001 3ct heter fargen for å være helt spesifikk.....så hvis noen vil og tør å kopiere fargen, så vel bekomme.... :) MEN - navnet på fargen stammer fra fargen på BLOMSTEN! Men om navnet på BLOMSTEN stammer fra noen annet, mja, det skal Gudene vite.....hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg elsker den bila der...Fryd for øye hver gang jeg kommer hjem..Pleier bestandi å se oppi veien om den står ute:P å som regel gjør den det:D Er det kattepotene dine jeg ser på panseret innimellom???? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fuchia er navnet på fargen på bilen :DMTK Fuchia *0001 3ct heter fargen for å være helt spesifikk.....så hvis noen vil og tør å kopiere fargen, så vel bekomme.... :) MEN - navnet på fargen stammer fra fargen på BLOMSTEN! Men om navnet på BLOMSTEN stammer fra noen annet, mja, det skal Gudene vite.....hehe... Tok et lite søk: http://images.google.com/images?client=opera&rls=nb&q=fuchia&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg