Kverna Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Du tok den :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Buzz Lightyear ja:D :lol: Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvem tar æren???? :D Du tok den :D haha.. jævlig bra... og til svart netting, ja, uten tvil, mye finere.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jaja, sånn går det når man leker seg med Photoshoppppp......hei hopp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hoi hoi---*sikle* Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg bli gal ov er at ikke nor sk ung dom klarer noe så en kelt som dag lig dags ord del ing når de skal skrive helt en kle ting på nett et. Er det no en and re der ut e som er eni g i det te? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hadde det vært en bmw med slik vinge hadde blitt kebab disk,, men du kommer utenfor den kategorien..:) Etter å ha konstatert all fjortisoppmerksomheten bilen tiltrekker seg når jeg kjørte den, så er vingen lov. *fnis* Takk og gudskjelov er det ikke så rent lite Go i bilen, og ikke bare Show :D Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 så man liker oppmerksom het fra fjortissene `? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 så man liker oppmerksom het fra fjortissene `? :D er det "opp merk som het fra fjor tiss ene" du mener?????? :D jaja, whatever....jeg har kjeda meg igjen jeg....og kødda litt rundt i photoshop.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 så man liker oppmerksom het fra fjortissene `? :D Always!!:) bra den har skilter nå i allefall!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 var og tok en titt på bilen din når den sto parkert nedenfor burger king i 11 tia på fredags kvelden, nice bil ja!:-) så ikke så godt inni med de sota rutene da men:-P er bakgrunnen på de siste bildene klippet inn på photoshop eller er det en plass i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 var og tok en titt på bilen din når den sto parkert nedenfor burger king i 11 tia på fredags kvelden, nice bil ja!:-) så ikke så godt inni med de sota rutene da men:-P er bakgrunnen på de siste bildene klippet inn på photoshop eller er det en plass i nærheten? Dette er Photoshop jupp.....og ikke noe sted i Trondheim så vidt jeg veit :D Fant "grafittien" via Goooooogle... :) Her er de to bildene som er mixa.... ...som ble til dette..... Det ligger jo litt mer arbeid bak bildet enn bare "klipp & lim"..... tenker her på skygger mot grafittiveggen og speilings av bilen i den "våte" betongen i forgrunn (som forøvrig er "laget" selv i photoshop). Til slutt er det en del lyssetting som er gjort.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 fete bilder iallefall:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 så man liker oppmerksom het fra fjortissene `? :D Ikke akkurat, jeg gjemte meg inne på Lidl mens de svermet rundt :D Men om et av målene for bilen er oppmerksomhet, er det sannelig innfridd, og litt til! Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke akkurat, jeg gjemte meg inne på Lidl mens de svermet rundt :D Men om et av målene for bilen er oppmerksomhet, er det sannelig innfridd, og litt til! Det var vel sant og si HELE målet.....hehe. Det med motoreffekt osv kom i ettertid som en konsekvens at du trodde du skulle få være alene om en heftig B16A2 motor.....hehe!! MEN DEN GANG EI!!!!!!!!!!!!!!! Yet more 2 cum..... :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg