Jap_son Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det var vel sant og si HELE målet.....hehe. Det med motoreffekt osv kom i ettertid som en konsekvens at du trodde du skulle få være alene om en heftig B16A2 motor.....hehe!! MEN DEN GANG EI!!!!!!!!!!!!!!! Yet more 2 cum..... :boxers :boxers ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Sist jeg sjekket var ikke cum noe man ville ha i eller på motoren sin:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ser du vurderer å selge bilen for 235000, er det en ok pris ? Hva er selvkost på bilen ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ser du vurderer å selge bilen for 235000, er det en ok pris ? Hva er selvkost på bilen ? Materialkost (bil + customizing + avgifter) er oppe i ca 250.000,- - 260.000,- nå (kan selvfølgelig dokumenteres...). I tillegg har min eminente Max Mekker lagt ned noen hundre timer i bilen han sikkert vil ha mer enn en kasse øl for....i tillegg til de MINST like mange timene jeg selv har lagt ned i den som jeg ikke har funnet ut hvem jeg skal sende fakturaen til ennå, hehe... Mr. Staten?? Og nå sitter jeg her og teller på knappene om jeg skal bygge CarPuter i bilen... Har funnet meg et byggesett som jeg tror hadde gjort susen. Da kan man blant annet ha tilgang til "launch controllen" som er en av funksjonene i Hondata'n.... :D Litt kult da... + at man har full multimediafunksjonalitet, og kan være "online" via GPRS. osv osv... Er det forresten noen andre der ute som har erfaring med CarPuter? Noe man bør passe seg for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Høres bra ut det der. Carputer er egentlig ganske rett frem, http://www.carputer.no har veldig mye bra og har også en fin webshop hvis du ikke har vært innom :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Høres bra ut det der.Carputer er egentlig ganske rett frem, http://www.carputer.no har veldig mye bra og har også en fin webshop hvis du ikke har vært innom :) Jo, har vært innom der, men syns egentlig at utvalget var lite, og virket sånn passe uprofft. Mulig jeg tar feil da... :S Ser for meg kanskje å bygge selv ved å bruke dette kabinettet: Silverstone SST-LC07B Sort, Aluminium, Nano-ITX med 60W Strømforsyning Og dette hovedkortet: VIA EPIA-NL10000G,Luke/1000Mhz, Nano-ITX SODIMM DDR-400, Mini-PCI, 8xUSB, LAN + en liten 2,5" hdd og 512MB minne osv. Som skjerm syntes jeg denne virket ok: Lilliput 8" LCD 809GL-80NP/T Touch S-video,Composite,VGA,640 x 480 Hele pakken kommer seg på ca 7500,- grovt regnet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har du tenkt å ha skjermen stående på en brakett på dashbordet, eller skal du felle den inn ?? Peneste hadde jo vært å fellt den inn de 2 øverste hullene på midtkonsollen (om du har da.. husker ikke selv) http://www.icbmotorsport.com/pics/JDM/eg_console.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jo, har vært innom der, men syns egentlig at utvalget var lite, og virket sånn passe uprofft. Mulig jeg tar feil da... :S Ser for meg kanskje å bygge selv ved å bruke dette kabinettet: http://www.komplett.no/img/p/200/322099.jpg Silverstone SST-LC07B Sort, Aluminium, Nano-ITX med 60W Strømforsyning Og dette hovedkortet: http://www.komplett.no/img/p/200/321575.jpg VIA EPIA-NL10000G,Luke/1000Mhz, Nano-ITX SODIMM DDR-400, Mini-PCI, 8xUSB, LAN + en liten 2,5" hdd og 512MB minne osv. Som skjerm syntes jeg denne virket ok: http://www.komplett.no/img/p/400/306510.jpg Lilliput 8" LCD 809GL-80NP/T Touch S-video,Composite,VGA,640 x 480 Hele pakken kommer seg på ca 7500,- grovt regnet.... Har du tatt med strømforsyning evt. strømomformer da ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 har carputer til salgs jeg:-) kan selges billigere uten skjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 har carputer til salgs jeg:-) kan selges billigere uten skjerm Ja, men så få satt igang litt tastaturgymnastikk da og send meg en PM på tore@nippon.no.... :D Trenger litt bilder og spesifikasjoner..... Skjerm er hyllevare overalt så...så det er ikke så farlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Digger denne bilen, ikke selg! :) Og svar meg på mailen ;) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Digger denne bilen, ikke selg! :) Og svar meg på mailen ;) Har svart deg utfyllende på mailen :) Og dessuten er det ingen som har råd eller baller nok til å kjøpe bilen min, så den regner jeg med blir værende her lenge...hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hehe hadde jeg ikke vært fattig student, og istedet hatt lommene proppa med penger skulle jeg kjøpt den gitt! på flekken ;) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Det var vel sant og si HELE målet.....hehe. Det med motoreffekt osv kom i ettertid som en konsekvens at du trodde du skulle få være alene om en heftig B16A2 motor.....hehe!! MEN DEN GANG EI!!!!!!!!!!!!!!! Yet more 2 cum..... :boxers Den eneste konsekvensen nå er at etter at hondata er på plass, må far frem med kompresjonshevende stempel, så jeg får den _ene_ hesten mer enn deg som jeg trenger :D Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Den eneste konsekvensen nå er at etter at hondata er på plass, må far frem med kompresjonshevende stempel, så jeg får den _ene_ hesten mer enn deg som jeg trenger :D Hørte jeg "porting" på en rosalilla Civic coupe....?? Kan jo like godt gjøre det når stemplene mine installeres..... :D Da er jeg oppe i følgende effekt: Trondelond+1 hp...... :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg