Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du vurderer å selge bilen for 235000, er det en ok pris ? Hva er selvkost på bilen ?

 

 

Materialkost (bil + customizing + avgifter) er oppe i ca 250.000,- - 260.000,- nå (kan selvfølgelig dokumenteres...). I tillegg har min eminente Max Mekker lagt ned noen hundre timer i bilen han sikkert vil ha mer enn en kasse øl for....i tillegg til de MINST like mange timene jeg selv har lagt ned i den som jeg ikke har funnet ut hvem jeg skal sende fakturaen til ennå, hehe... Mr. Staten??

 

Og nå sitter jeg her og teller på knappene om jeg skal bygge CarPuter i bilen... Har funnet meg et byggesett som jeg tror hadde gjort susen. Da kan man blant annet ha tilgang til "launch controllen" som er en av funksjonene i Hondata'n.... :D Litt kult da... + at man har full multimediafunksjonalitet, og kan være "online" via GPRS. osv osv...

 

Er det forresten noen andre der ute som har erfaring med CarPuter? Noe man bør passe seg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut det der.

Carputer er egentlig ganske rett frem, http://www.carputer.no har veldig mye bra og har også en fin webshop hvis du ikke har vært innom :)

 

 

Jo, har vært innom der, men syns egentlig at utvalget var lite, og virket sånn passe uprofft. Mulig jeg tar feil da... :S

 

Ser for meg kanskje å bygge selv ved å bruke dette kabinettet:

 

322099.jpg

Silverstone SST-LC07B Sort, Aluminium, Nano-ITX med 60W Strømforsyning

 

Og dette hovedkortet:

 

321575.jpg

VIA EPIA-NL10000G,Luke/1000Mhz, Nano-ITX SODIMM DDR-400, Mini-PCI, 8xUSB, LAN

 

+ en liten 2,5" hdd og 512MB minne osv.

 

Som skjerm syntes jeg denne virket ok:

 

306510.jpg

Lilliput 8" LCD 809GL-80NP/T Touch S-video,Composite,VGA,640 x 480

 

Hele pakken kommer seg på ca 7500,- grovt regnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har vært innom der, men syns egentlig at utvalget var lite, og virket sånn passe uprofft. Mulig jeg tar feil da... :S

 

Ser for meg kanskje å bygge selv ved å bruke dette kabinettet:

 

http://www.komplett.no/img/p/200/322099.jpg

Silverstone SST-LC07B Sort, Aluminium, Nano-ITX med 60W Strømforsyning

 

Og dette hovedkortet:

 

http://www.komplett.no/img/p/200/321575.jpg

VIA EPIA-NL10000G,Luke/1000Mhz, Nano-ITX SODIMM DDR-400, Mini-PCI, 8xUSB, LAN

 

+ en liten 2,5" hdd og 512MB minne osv.

 

Som skjerm syntes jeg denne virket ok:

 

http://www.komplett.no/img/p/400/306510.jpg

Lilliput 8" LCD 809GL-80NP/T Touch S-video,Composite,VGA,640 x 480

 

Hele pakken kommer seg på ca 7500,- grovt regnet....

 

Har du tatt med strømforsyning evt. strømomformer da ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel sant og si HELE målet.....hehe.

 

Det med motoreffekt osv kom i ettertid som en konsekvens at du trodde du skulle få være alene om en heftig B16A2 motor.....hehe!! MEN DEN GANG EI!!!!!!!!!!!!!!!

Yet more 2 cum..... :boxers

 

Den eneste konsekvensen nå er at etter at hondata er på plass, må far frem med kompresjonshevende stempel, så jeg får den _ene_ hesten mer enn deg som jeg trenger :D

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste konsekvensen nå er at etter at hondata er på plass, må far frem med kompresjonshevende stempel, så jeg får den _ene_ hesten mer enn deg som jeg trenger :D

 

 

Hørte jeg "porting" på en rosalilla Civic coupe....?? Kan jo like godt gjøre det når stemplene mine installeres..... :D

 

Da er jeg oppe i følgende effekt: Trondelond+1 hp...... :phatyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår