Trondelond Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 *vurdere lystgass* Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Trondelond: K > B ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Trondelond: K > B ;) hehe NÅÅÅÅ skjønte JEG den med "K > B".....hehehe.... dæven æ e smart!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 D > B+K+H+F mohahha (trond måtte fortelle meg hva det betydde..hehe) Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Gir meg snart over jeg....!! Etter jeg starter denne tråden har jeg lært så mye nytt!! Nå veit jeg hva NA står for, hva n00b betyr, hva K>B>D betyr..... Det neste må vel bli at jeg blir religøs - tror jeg!!! :thanks EDIT: n00d --> n00b hehehe.... SORRY!!!! Skrifleleif..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 ehhh ikke for pirking men det heter NOOB ikke nood :op: Men jeg vil gjerne ha en forklaring på hva "K > B" og "D > B+K+H+F" betyr. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Men jeg vil gjerne ha en forklaring på hva "K > B" og "D > B+K+H+F" betyr. Ehhh.... HALLO??? Det er jo elementært hrr. Watson.....!! :D K-series B-series D-series F-series :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Trondelond: K > B ;) hehe Biltilsynet og reg. i fjor > K. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Biltilsynet og reg. i fjor > K. Hææææææææææææ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Skjønte ikke den helt jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 At det blir dyrere å registrere biler med K etter nyttår kanskje...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Sett gjennom hele tråden, og må faktisk få si at jeg liker denne bilen godt!:) Men du har ikke vært på noen av lånke treffene iår? Eller, har ivertfall ikke sett bilen din der.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 har sett bilen "live". Rå lakk på den, kommer ikke så godt fram på bildene, men men. Svarer du på siste mailen Tore? Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Sett gjennom hele tråden, og må faktisk få si at jeg liker denne bilen godt!:) Men du har ikke vært på noen av lånke treffene iår? Eller, har ivertfall ikke sett bilen din der.. Takk for det..... :D Men nææi, ikke vært på noe treff bortsett fra på Maxpowertreffet på City Syd (der jeg stakk av med "Peoples Choise"-pokalen, thihihihihi) Bilen har liksom først i det siste blitt "ferdig", så det må bli til våren at treffene skal inntakast. Blir nok enda noen kostbare "småjusteringer" frem mot våren dog (hører du det Karl?????????), men ingenting som vises på bilen, bare "føles"....ehehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hææææææææææææ????? Svarte, så treige dere er. (Biltilsynet og at bilen er førstegangsregistrert i norge i fjor) veier tyngre enn et (K-swap). Er dere med nå? Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg