Mr.NSX Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Bulk nei!! Hehe.... ;Men må ha noe nytt vettu.....når det nærmer seg sesong igjen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hehe, det var bra da! var en kompis som mente han hadde sett det:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe, det var bra da! var en kompis som mente han hadde sett det:-P Be kompisen din å ta av seg colabunn-brillene.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tja.... sitter jo her og drømmer litt og Photoshopper i all uskyldighet. SÅ en aldri så liten meningsmåling er vel på plass? Kan noen av disse være noe for Fuchian?? LEXANI FIRESTAR 7X17" LEXANI KRYSTAL 7X17" LEXANI ICE 7X17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Må ærlig si at Corse felgene dine så bedre ut en de blingerne der tore:puke: Neste er vel airbagfjøring:knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hadde jeg absolutt sku hatt slik, hadde det nok blitt de første :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Nr.2 krystal. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Må ærlig si at Corse felgene dine så bedre ut en de blingerne der tore:puke: Neste er vel airbagfjøring:knock: Verste av alt er at jeg egentlig er litt enig....hehe.... Men tenkte å Photoshoppe inn noen andre sorte/crom felger idag..... :P ...to be continied! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hadde jeg absolutt sku hatt slik, hadde det nok blitt de første :) Enig! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hva med noen ADR felger? går å sikler på disse felgene.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hva med noen ADR felger?går å sikler på disse felgene.. :) De nederste ser jo ikke dumme ut... :D Litt tettere eiker enn de i midten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 noe sånt noe hadde vært fett: Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Disse heter Black Ice, 7x17 toms.... Hva syns herskapet om de da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har blitt forespurt om jeg ønsker å bli forhandler på disse felgtypene som jeg har vist frem her.....men sitter ennå og vurderer den muligheten. Kan jo egentlig bare spørre dere alle om det er såpass interessant på generell basis på såpass mye bling-faktor som de har. Forhandlerstatusen gjelder alle felgene i felgkatalogen demses: http://www.nippon.no/V-Unlimited_2006KLEIN.pdf Last ned katalogen og se på hva som tilbys. Gi meg gjerne en tilbakemelding på generelt grunnlag om dere tror NORDMENN kjøper noe av dette? Personlig synes jeg det er mye snacks her... :D Men dette er ikke noen billigfelger da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 http://www.gatebil.no/images_lib/carsale/photo/210732_15012007_71387.jpg jeg synes at disse i 17 evnt 18 ser bra ut på civic`en:) Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg