Las Vegas Coupe Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Halla Tore!!!:D Skulle du hatt bling bling felger, måtte det blitt nr.2 Krystal. De nr.1 Firestar blir litt vel rotete spør du meg... Man jaggu så jeg felgene mine i katalogen da:D:titties: Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Djisis.....de har jeg hatt på så mange Civicer at nå er det NOK!!! :) De er jo 3-4 år gamle!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Man jaggu så jeg felgene mine i katalogen da:D:titties: You got that right!!!!!!! :D Bra du fikk de med bilen, for de hadde du ikke hatt råd til å kjøpe i ettertid....hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 var mye blingfelger i den katalogen der ja.. litt for mye bling bling for min smak men fant to felger jeg kunne ha tenkt meg; spinout black og cool down.. spørs nok om markedet i norge er så stort når det gjelder dyre felger.. nå er jeg student så eksklusive felger der navnet koster masse penger er utelukket for meg.. tror felger generelt har mer status i USA enn i Norge.. men finnes sikkert noen som har mer enn nok penger og som kan tenke seg en bil med litt USA style.. ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 ADR felgene som rune la ut hva meget pen, og de siste med litt svart i du la ut tore var og veldig bra :D Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva blir prisene da? for Cool Down fra Hd i 7.5*17? Sjukt tunge felger ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva blir prisene da? for Cool Down fra Hd i 7.5*17? Sjukt tunge felger ell? Lite typisk det da....her står det ikke priser på noen HD-felger i prislista jeg fikk tilsendt.... :( Kan slenge avgårde en mail til V-Unlitmited hvis det er seriøs interesse for de felgene..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 DC 16 BLACK fra "Dolce"..... :P men oppdaget etter photoshoppinga at de leveres FRA 20" størrelse...hehe. Jaja. Whatever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 SPINOUT CHROME heter disse, fra "HD". Som nevnt tidligere har jeg dessverre ikke prisene på HD-felgene (ennå...) ,men veit nesten ikke om jeg vil vite prisen heller.....hehe. Disse falt ihvertfall jeg for!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 kledde bilen godt de nederste felgene ja! har du bilde av fronten du skal ha på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Lite typisk det da....her står det ikke priser på noen HD-felger i prislista jeg fikk tilsendt.... :( Kan slenge avgårde en mail til V-Unlitmited hvis det er seriøs interesse for de felgene..... Neida, du trenger ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 kledde bilen godt de nederste felgene ja! har du bilde av fronten du skal ha på da? Denne fronten skal jeg ha....når den engang blir lakkkert :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 blir spennende og se ja:) skulle fått en intercooler foran du og da;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 må innrømme at jeg ikke er helt enig i frontvalg, synes liksom senterseksjonen bryter litt for mye opp og ødelegger formen og helheten til fangeren.. men blir sikkert bra det der og det viktigste er jo at du blir fornøyd.. ;) skal du ha sort senterseksjon som på bildet? Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Disse likte jeg Tore!!!! God damn:cab Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg