Mr.NSX Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hadde kanskje vært på sin plass å forklare hva N/A betyr....bokstavene altså......for det sier jo egentlig det meste: N/A = No Applications ("Ingen tillegg") Det betyr ganske enkelt at man ikke skrur på noen ekstra (EKSTRA!!!) bokser og tinger og tanger for å tvinge mer effekt ut av en bil. Man bare bytter det som er der til noe bedre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Normally Aspirated heter det.. No applications tror jeg du fant på selv :P Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Normally Aspirated heter det.. No applications tror jeg du fant på selv :P Tror jeg også... Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 er det ikke naturally aspirated da? jaja, går nå får det samme. ingen form for tvangs mating av oksygen, altså verken, turbo, kompressor, lystgasse e.l... Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Normally-, naturally-, non-aspirated... Kjært barn har mange navn :) Vet ikke hva som er mest korrekt å bruke egentlig... Men nok om det ;) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 når jeg tenker meg om er det vell normally som er mest rett, det heter jo normal ladet på norsk (hvertfall på fagspråket). men, ja, nok om det... Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hadde kanskje vært på sin plass å forklare hva N/A betyr....bokstavene altså......for det sier jo egentlig det meste: N/A = No Applications ("Ingen tillegg") Det betyr ganske enkelt at man ikke skrur på noen ekstra (EKSTRA!!!) bokser og tinger og tanger for å tvinge mer effekt ut av en bil. Man bare bytter det som er der til noe bedre.... :hammer :roll: :lol Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg har alltid hørt naturally... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Applications betyr forresten ikke tillegg, men anvendelsesmuligheter... Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayarn Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Må bare si at jeg digger de felgene, hva heter de og hvor ligger de i pris? Ikke helt enig med utseende på resten av bilen, men skjønner at dette er en bil som ikke kan bedømmes på bilder men IRL. Effektlakk er ikke så lett å få med seg på digital kamera, men kanskje du kan filme og legge ut wmv video på nippon.no ? Synes det hadde vært flott med 360 filmer på hver enkelt bil til salgs. Har sett det hos forhandlere i USA. Veldig bra for å få seg et bra helhetsinntrykk :) Siter Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC Email: raymond@digitaltragedy.net http://www.digitaltragedy.net *The beauty of a solution lies in its simplicity* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bilen skriker etter senk og en annen framfanger.. ellers så det meget bra ut :) rød/hvite baklykter er pr000n Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hehehehe.... ja, jeg skal gi legge meg flat på det med "N/A" og hva bokstavene sto for.... Ja, faktisk!!! Satt og tenkte hardt, men kom ikke på det i farta her_om_dagen... Senk er det på bilen, men det FK justerbare demperene er skrudd "etter boka" nå for at bilen skal rett igjennom §15 godkjenning på mandagen. :) Så får vi se etter det hva det blir stillt inn på.... Felgene heter MOMO Corse, dekkene er forøvrig Yokohama. Felgpakken koster rett under 10.000,- med "normalt" gode dekk...ferdig pålagt og balansert. Synes disse felgene passet veldig godt, egentlig (og har kanskje ikke gitt meg helt på den tanken ennå....) tenkte jeg på noen skikkelig "bling-bling" felger a la de som er på Las Vegas'n, men men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Må bare si at jeg digger de felgene, hva heter de og hvor ligger de i pris? Ikke helt enig med utseende på resten av bilen, men skjønner at dette er en bil som ikke kan bedømmes på bilder men IRL. Effektlakk er ikke så lett å få med seg på digital kamera, men kanskje du kan filme og legge ut wmv video på nippon.no ? Synes det hadde vært flott med 360 filmer på hver enkelt bil til salgs. Har sett det hos forhandlere i USA. Veldig bra for å få seg et bra helhetsinntrykk :) JUPP!!!!! Det blir film av bilen når ALT er 100% ferdig, dvs i neste uke en gang. Gjorde jo det med Tribal coupen, selv om det ikke var "Steven Spielberg" kvalitet på filminga der da...hehe.... Håper det gir et bedre fargeinntrykk - for jeg kan ikke få sagt det hvor stor forskjell det er i virkeligheten på fargen :) God jul!!! Nå er jeg endelig ferdig med konfirmasjonen til sønnen min!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 neste gang du skal hente bil i tyskland, kan du kjøre den der nedover til meg, og så kan jeg kjøre den/dekk te gardermoen, så har jeg bilen til dere skal opp att.. jaggu, god ide! :D *ler* Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Det med at bilen må ses for å få rett inntrykk av fargen stemmer faen meg og. Så bilen på meet idag, trodde rett og slett du hadde lakkert om bilen din jeg. Lakken var rett og slett nydelig, resten av bilen var ikke helt min stil, men fett for de som liker det. Motoren derimot, det var godsaker. Fin lyd ja! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg