olehenri Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 han har akkurat flyttet, så ikke tilgang på nett annet enn via mobilen. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Æ har no' fått mæ skikkelig verksted no da... :D 180 m2. Høres det ikke knæsj ut???? Endelig plass til en ekte løftebukk! og alt annet praktisk utstyr :P jaja.... God helg, sug og svelg.... :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Å hvor er så dette verkstedet? Sånn ca da(slapp av, jeg skal ikke robbe deg for utstyr) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hehehe.... Hmmmm.... Tenkte dette skulle være hemmelig jeg :P Faktisk så kan jeg ikke den fysiske adressen der ennå, er såpass ferskt ennå, hehe... Men det er i sokkeletasjen på en stor låve på Malvik. Fikk tips av noen som viste seg å gå i boks, dro bare innom og vips så hadde jeg en mye større plass å boltre meg på enn jeg egentlig kunne drømme om ! Kommer tilbake med detaljer etterhvert. Må få kommet seg på plass først og alt det der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Kurrant det da. Gratulerer:) Bilder ønskes da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hørtes bra ut ja!!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbracing Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 jeg har personlig søtte på i civicen da jeg var å hentet min egen, å den går noe så rått. men er ikke helt fan av fronten, å tak scoopen!!! fargen derimot er sinnsykt fet!! stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 fullstendig enig, bilen går no helt grønnjævlig til å være en 1.6l , har fortsatt opptak av lyden på mobilen som en kompis tok da vi satt på med den, fullhjulspinn ut av bomringen og wroom :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 sorry'as denne var ikke så lik, men ganske lik i fargen! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 sorry'as denne var ikke så lik, men ganske lik i fargen! Oj!! Hehe... "samme" konseptet tydeligvis. Og fargen er veldig lik på bilde i hvertfall.... Skal absolutt ikke forundre meg og det er Fuchia-farge. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 se der ja, du må bare kopiere det supermacho lilla interiøret så er du imål.. :ahahahhaha: Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Oj!! Hehe... "samme" konseptet tydeligvis. Og fargen er veldig lik på bilde i hvertfall.... Skal absolutt ikke forundre meg og det er Fuchia-farge. :P litt letter å sammenligne: hehe, syntes den var ganske lik i fargen.Ikke meningen å søpple- ned tråden din med disse bilden, men har bare kommet over de når jeg har sittet og honda-nerdet;) på web'n (og av en eller annen merkelig grunn følt for å dele de med dere:hellothere: ) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 noe mere som skjer her da? mulig og komme og ta en titt en dag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Sommerfelgene på plass.... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ble griserå med de felgene der ass, var litt skeptisk til de når jeg så dem først men, knall på bilen! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg