sugekopp Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 jeg kan med hånda på hjertet si, at den oppfatningen du har av bilene til tore, er det mange som har om din også.. Folk er forskjellige, så men hva du vil, tror ikke akkurat tore eller andre bryr seg, hverken deg eller meg :P Å til å være en B16A2 motor som kun er NA trimmet, så går denne dritbra! Det kan jeg skrive under på ! Tore er i tyskland å henter flere biler nå, så han svarer vel når han er til lands igjen ;) Nja. bila mine er bygd for et formål i grunn. jeg bygger dem selv og jeg bygger på en onkli måte. dvs alt det som SKAL være på en bil og ikke den typiske jeg styler med senkesett og lambodører type grejer.. Jeg er seriøst nysjerrig. jeg så også en sånn civic som hadde no kort lakert på sia.. så ut somen lasvegas wannabe no slag. så ikke ut for en femmer.. regner med at det er av samma typen bilbygger som denne!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Denne har tore bygget og trimmet helt og holdent selv, etter sine egne ønsker! Vegasen, som forøvrig er en kamerat av meg sin, er bygget i tyskland. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Nja. bila mine er bygd for et formål i grunn. jeg bygger dem selvog jeg bygger på en onkli måte. dvs alt det som SKAL være på en bil og ikke den typiske jeg styler med senkesett og lambodører type grejer.. Bilen er nok også bygget for oppmerksomhet. Hvilket den fungerer utmerket til - du gir den også oppmerksomhet. All PR ogsåvidere. Har selv kjørt den, og det er ikke noe å si på evnen til å tiltrekke seg oppmerksomhet i det hele tatt. Mission accomplished. :) At _du_ mener _din_ bil er bygget på den eneste riktige måte er ikke relevant i saken. Hadde vi hatt en fasit på det, hadde det kun eksisistert et fåtall bilmodeller. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 bilen fått ny eier igjen,å tror ikke bilen varer så lenge slik som han behandler den,bakfangeren henger å kjører som om han skulle stjålet bilen, å den går ikke som før Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Står en helt original motor i den nå, så det er ikke så rart. Men synd og høre at han ikke tar vare på den. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Står en helt original motor i den nå, så det er ikke så rart. Men synd og høre at han ikke tar vare på den. er ikke det samme nå nei.. blir så irritert på sånne folk,kjøper seg fine biler å ødelegger dem.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 jeg kan med hånda på hjertet si, at den oppfatningen du har av bilene til tore, er det mange som har om din også.. Folk er forskjellige, så men hva du vil, tror ikke akkurat tore eller andre bryr seg, hverken deg eller meg :P Å til å være en B16A2 motor som kun er NA trimmet, så går denne dritbra! Det kan jeg skrive under på ! Tore er i tyskland å henter flere biler nå, så han svarer vel når han er til lands igjen ;) denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og Men nå er det vel surt også at en 1.6l honda motor med moment som en gressklipper kjører ifra 2 litern din? selv hatt diverse bmw'r og honda... vtec hondaene spiser 320, 325 osv til frokost. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Jeg så denne bilen på ring3 i Oslo igår. Så helt lik ut den? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 den har ikke VTI motoren lengre, så den går som en dass nå! Denna bilen her med vti motoren gikk som faaen! Min civic tok bmw 328 lett som faen, dog ikke i toppfart, og min var org, kan tenke seg hva tore sin hadde gjort da med over 190 hk i motoren! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og å din er liksom bedre?? ;P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og Kall det hva du vil.. Men bilen parkere deg... Ikke bare rett fram, men på bane kjører den fra deg.. Det kraftig også.. Husk at Civic veier MYE mindre en BMW.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 du Tore, hva slags girkule var det du hadde i Fuchia'en? er på jakt etter noe lignende selv, men finner liksom aldri den perfekte... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinongen Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 bilen har en VTI motor på 160hk men ikke den samme som tore hadde, eieren etter tore tok knekken på motoren.. bilen har også hatt ny eier i oslo siden april. det er vel 2 eier etter tore hadde bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 jeg vet hvertfall at den hadde en eier oppi tr.heim området etter tore, så en i oslo området etter det igjen. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg