le0n Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 N/A = No Applications ("Ingen tillegg") Hehe, alltid trodd det var No air jeg:) Brøler:) Jaja, glad det er avgjort før jeg satt i diskusjon og dreit meg ut:) Fin bil forresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehe, alltid trodd det var No air jeg:) Brøler:) Jaja, glad det er avgjort før jeg satt i diskusjon og dreit meg ut:) Fin bil forresten:) Noen bilder fra Streetmeet'n på lørdagen.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Pen bil,men liker ikke de sorte listene på døren og bakskjermene..de bryter alt for mye opp + at de ikke går helt fram..:) Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Pen bil,men liker ikke de sorte listene på døren og bakskjermene..de bryter alt for mye opp + at de ikke går helt fram..:) Helt bevisst handling med listene.....de SKULLE bryte opp litt :) At de ikke går helt frem er pga skjermene foran som er uoriginale. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hvor har du gjort av de rød/hvite baklysa ?? de var jo mye penere enn dem som står på nå:deng :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hvor har du gjort av de rød/hvite baklysa ?? de var jo mye penere enn dem som står på nå:deng :) I know... :) Skal putte dem på igjen når ikke kjærringa mi ser på!!! Hun stilte et ultimatum: Enten bytter jeg ut lysene (de som sto på før altså!!!) ellers så blir det ikke noe "hænky pænky" på lange tider!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hmmm.. Ikke rart du ikke har hatt tia til Preluden, har jo hatt nok å henge fingrene i med prosjektet ser det ut som:) Men bytt lykter ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Pen bil,men liker ikke de sorte listene på døren og bakskjermene..de bryter alt for mye opp + at de ikke går helt fram..:) har du sett bilde av couper som har fjernet listene? jeg synes det er fint på mange biler, men alle gangene jeg har sett bilder av det på coupe så mangler det liksom noe. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 I know... :) Skal putte dem på igjen når ikke kjærringa mi ser på!!! Hun stilte et ultimatum: Enten bytter jeg ut lysene (de som sto på før altså!!!) ellers så blir det ikke noe "hænky pænky" på lange tider!!!! :) Er ikke bare bare med de damene !! :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 De går jo da ann og lakkere i samme farge som bilen..det blir en del likere det da. men heldig vis er smaken som baken, delt!!!:) Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 I know... :) Skal putte dem på igjen når ikke kjærringa mi ser på!!! Hun stilte et ultimatum: Enten bytter jeg ut lysene (de som sto på før altså!!!) ellers så blir det ikke noe "hænky pænky" på lange tider!!!! :) likte hun de "leksus" lyktene? hehe. mye finere med de før.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 likte hun de "leksus" lyktene? hehe. mye finere med de før.. Hun liker de som står på NÅ best.....de L.E.D. lyktene.... Forøvrig sitter jeg og grubler på om jeg skal klaske på noen "carbon/black-look" baklykter.....hmmm....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Forøvrig ble bilen godkjent i dag på biltilsynet - ferdig med VTi (B16A2...) motor og hele sulamitten..... :)) Klar til å regges anytime! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hun liker de som står på NÅ best.....de L.E.D. lyktene.... Forøvrig sitter jeg og grubler på om jeg skal klaske på noen "carbon/black-look" baklykter.....hmmm....... Neeeeeu.. alt annet en original & rød/hvit er stygt.. :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 :nono: Neeeeeu.. alt annet en original & rød/hvit er stygt.. :shake Nei!! hallo?? orginale lykter er stygt.. det ødlegger alt! verfall på alle biler før 2000 mod... Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg