Kebab gud Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 orginal er MYE penere enn Noe som heslt du finner til bilen.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 nei! de orginale ser helt forjævlig ut! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 orginale der det gule er rødt men fortsatt hvit ryggelys, er finest:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 orginale der det gule er rødt men fortsatt hvit ryggelys, er finest:) Jeg har 10-12 sett med originale baklys liggende.... :) Anyone want some for freeeeee???? Nå går de på dynga på neste opprydding!!!! :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg har 10-12 sett med originale baklys liggende.... :) Anyone want some for freeeeee???? Nå går de på dynga på neste opprydding!!!! :)) Jeg kan godt få noen sett! Gjerne så mange du får ned i en stor eske! Helst de som er i best mulig stand.... :) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg kan godt få noen sett! Gjerne så mange du får ned i en stor eske!Helst de som er i best mulig stand.... :) Jaggu meg greit så lenge du betaler porten.... :) Snubler over de hver gang jeg leter etter andre tinger og tanger på garasjeloftet.... :) Tror en sånn passe stor Norgespakke-eske lett tar tre sett og koster 90 spenn eller noe sånt å sende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jaggu meg greit så lenge du betaler porten.... :) Snubler over de hver gang jeg leter etter andre tinger og tanger på garasjeloftet.... :) Tror en sånn passe stor Norgespakke-eske lett tar tre sett og koster 90 spenn eller noe sånt å sende.... Sleng i så mange som går du... Gjerne 2 esker ;) Har du noen EJ6/8 lykter (96-98 Coupe) baklykter, så vet jeg en som er interessert i de også. Men det er viktig at lyktene er så fine som overhodet mulig... Ta helst de aller beste :) Skal jo stå på biler. En Norgespakke koster vel i skrivende stund 112 kr tror jeg (sendte en på lørdag), så da skal jeg dekke de 224 kr det koster. Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 har du noen orginale front lykter a? andreas hadde på mine når han kom oppover med den forrige bilen han hadde, hadde vært kjekt å hatt et par om man sku bli stoppa.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 har du noen orginale front lykter a? andreas hadde på mine når han kom oppover med den forrige bilen han hadde, hadde vært kjekt å hatt et par om man sku bli stoppa.. Ikke umulig nei..... :) Men rekker du å bytte når du blir stoppa da????? Dæven, veit du er rask på "avtrekkeren" da, men hallo?????? :assman :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe :p tenkte på når jeg må på visning vett :P selvom lykter ikke er det jeg er mest redd for å bli stoppa for :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg har lyst på de orignale baklyktene om det er mulig? Bare de ikke er ødelagte =). Kan gi dem til PCT så gir han dem til meg. PM meg om dette er aktuelt. Setter pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hva skjer på denne fronten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hva skjer på denne fronten da? Fikk plutselig så mange som ville ha baklys, så får vel prøve å fordele litt etter beste evne en dag når jeg har tid til å ta å rydde litt på loftet... :) Ellers så har jeg bedrevet litt stereobygging i bilen siste døgnet. Begynner å bli ganske brukbart der baki nå... :) Kommer tilbake til dette når alt er ferdig om et par dager. Skal ta bilder, og ikke minst video som flere har ønsket seg...hheeh. Men det må være med skikkelig lyd da - for lyden er syk! (motorlyden først og fremst ja....stereo er stereo...dunk dunk!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fikk plutselig så mange som ville ha baklys, så får vel prøve å fordele litt etter beste evne en dag når jeg har tid til å ta å rydde litt på loftet... :) Ellers så har jeg bedrevet litt stereobygging i bilen siste døgnet. Begynner å bli ganske brukbart der baki nå... :) Kommer tilbake til dette når alt er ferdig om et par dager. Skal ta bilder, og ikke minst video som flere har ønsket seg...hheeh. Men det må være med skikkelig lyd da - for lyden er syk! (motorlyden først og fremst ja....stereo er stereo...dunk dunk!) Kanskje du har noe lys til meg også? Kan prøve å komme utover en dag til deg, har jo et sideskjørt som hører deg til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kanskje du har noe lys til meg også? Kan prøve å komme utover en dag til deg, har jo et sideskjørt som hører deg til;) Juppa! Beste forslaget jeg har fått i det siste vedr disse lysene, hehe... Passet ikke sideskjørtet? Jæv.... japanbilligproduksjonssideskjørt....hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg