DynaCore Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Juppa! Beste forslaget jeg har fått i det siste vedr disse lysene, hehe... Passet ikke sideskjørtet? Jæv.... japanbilligproduksjonssideskjørt....hehe! Det sideskjørtet var et prosjekt uten like..hehe. Kjøpte nye som passa bedre isteden jeg:) Kommer utover når jeg får fiksa ferdig bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 så den bilen på Max Power søndag,rå bil:) sett noen av de andre og,las vegas å en til,kanskje det var den tribals? ligger maange biler på min side:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 grattis med 1 plass og da! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 :nono: Nei!! hallo?? orginale lykter er stygt.. det ødlegger alt! verfall på alle biler før 2000 mod... jeg er ei JMD Whore skjønner du :) Nei Rød/Hvit.. teh shjitt.. Btw Tore, jeg skal visst flytte til stjørdal om ei stund, så jeg får ta meg en søndagstur engang å titte på noen biler :P pine meg selv liksom:deng :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_flaathe Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 så bilen din på city cyd på søndag. første jeg la merke til hvor strøken den var! men plutselig så jeg gjennom felgene, og der så jeg ------- rustne skiver og kalippere??!!? skjerpings! Siter *97 Mod Civic HB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Oy! mener og ha sett denne bilen .JA nå husker jeg Need4speed Oslodrift/tokyo whatever. du får vel nok opmerksomhet med en slik bil ,ligner jo på en waunderbaum med julebelysning! men men skal ikke være for negativ. Felgene dine var jo pene :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 har du jobba med en fra skien som har importert en civic esi fra usa? han sa han hadde jobbet hos deg.. veit du hvem det er? Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 I know... :) Skal putte dem på igjen når ikke kjærringa mi ser på!!! Hun stilte et ultimatum: Enten bytter jeg ut lysene (de som sto på før altså!!!) ellers så blir det ikke noe "hænky pænky" på lange tider!!!! :) Putt på de andre lyktene, så skal jeg ta meg av kjerringa di :D Send'a nedover, så skal hu få så mye 'hænky pænky' hu bare orker og vil.. *knise* :iconsm Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Putt på de andre lyktene, så skal jeg ta meg av kjerringa di :D Send'a nedover, så skal hu få så mye 'hænky pænky' hu bare orker og vil.. *knise* :iconsm Du får komme innom å "Hænky Pænky" litt sammen MEG når du skal hente deg ny bil nå snart... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 så bilen din på city cyd på søndag. første jeg la merke til hvor strøken den var! men plutselig så jeg gjennom felgene, og der så jeg ------- rustne skiver og kalippere??!!? skjerpings! Oooops.... hehe. Kalipterene er faktisk komplett overhalte, men var så ivrig den gangen jeg skrudde sammen bilen (bremsene) igjen at jeg ikke tok meg tid til å lakkere opp godset på kalipterene igjen. Men får jeg tid i ferien så skal jeg nok prioritere det. Er enig med deg at det ikke var særlig representativt det da... Men skivene er NYE!!! Og alle veit jo at skiver "ruster" på 5 min etter en bilvask....så DEN delen kan vi vel diskutere litt da...hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Var ute og luftet bilen litt idag.....ved Hommelviks store beach!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 tøff den der :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Nå må du få bytta ut de baklysa der, å sett på de Rød/Hvite:iconsm :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nå må du få bytta ut de baklysa der, å sett på de Rød/Hvite:iconsm :P Greie de som står på nå å da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Greie de som står på nå å da! hell no :iconsm Original eller Rød/hvit:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg