cRxXx Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 slutt og bæs øyvind..hehe.. vet ikke om du har lagt merke til det, men denne bilen har faktisk ikke oem\jdm stil, eller tysker stil for den saks skyld.. den har en farge som skriker, se på meg, og bør ha lykter, felger, styling der etter og.. rød\hvit passer ikke denne stilen.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 slutt og bæs øyvind..hehe.. vet ikke om du har lagt merke til det, men denne bilen har faktisk ikke oem\jdm stil, eller tysker stil for den saks skyld.. den har en farge som skriker, se på meg, og bør ha lykter, felger, styling der etter og.. rød\hvit passer ikke denne stilen.. uff dagens ungdom:puke hehe nei er sant det.. smaken er som baken :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 uff dagens ungdom:puke hehe nei er sant det.. smaken er som baken :respect hehe... Bra det er forskjellige smaker i baken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nei, nå driter jeg i baklyktene!!! :D:D:D:D:D Eneste som teller nå er å få installert nykammene med tilbehøret - samt Hondata S300 styringsenheten, "benke" dritten og få det ut på papir at motoren yter 200+ hk på svinghjulet, og inkasserte et veddemål på kr 10.000,- fra en skeptiker som har tatt meg i hånda (med vitners nærvær!!!) på at det ikke er mulig å skru så mange hk ut av en B16A2 uten tvangsmating.... Burde være i nærheten da gitt med det som er gjort tidligere..... ellers blir det jævlig dyre kammer på meg!!!!!! :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nei, nå driter jeg i baklyktene!!! :D:D:D:D:D Eneste som teller nå er å få installert nykammene med tilbehøret - samt Hondata S300 styringsenheten, "benke" dritten og få det ut på papir at motoren yter 200+ hk på svinghjulet, og inkasserte et veddemål på kr 10.000,- fra en skeptiker som har tatt meg i hånda (med vitners nærvær!!!) på at det ikke er mulig å skru så mange hk ut av en B16A2 uten tvangsmating.... Burde være i nærheten da gitt med det som er gjort tidligere..... ellers blir det jævlig dyre kammer på meg!!!!!! :puke Alt går ann med NA tuning, bare lommeboka som sier stopp... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 kjipt om det ikke går da..hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 alt går med nok spenn, når ser vi deg på banen da? :p Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Når "omniman" i usa klarte det, så må vel du også klare det.. fikk vel 198 WHP han.. (aldri sett mere enn den 45 min (!!) lange trailern).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 alt går med nok spenn, når ser vi deg på banen da? :p Bane?? Neeeeeei, dette er ikke en banebil! Dette er en ting man bare putter masse penger inn i, som man aldri får igjen....hehe. Skal bare stå til pynt på stua den.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Og forresten har jeg bestilt nye baklys i svart (og L.E.D) og noe kjekke alu 3D instrumentinnramminger til bilen nå.... :) æsj..... blir jo aldri ferdig med den hersens bilen...... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 blir bra :) gått på autodynamic du og? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 blir bra :)gått på autodynamic du og? :P Noe måtte man jo finne på også....så da ble det sånn.... :P autodynamic fungerer fint og har greie priser og gode rutiner.... Valgte Global Express mail, så får vi se om det ligger en pakke og venter når Rhodos er unnagjort.... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 tar vel 1 uke el no da. gjorde det med lyktene mine Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Nye rammer på intrumentene montert.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 nice:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg