olehenri Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 driv å lure på om jeg skal herme etter deg der tore, de har ikke igjen den karbon tingen jeg skal ha :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 driv å lure på om jeg skal herme etter deg der tore, de har ikke igjen den karbon tingen jeg skal ha :P NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe.... joda lille venn.....det tror jeg faktisk passer med helheten i bilen din. Men husk at det "no turning back" - for instrumenthuset må deles og borres en god del i.... :D :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hva med bilder? :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Nei, nå driter jeg i baklyktene!!! :D:D:D:D:D Eneste som teller nå er å få installert nykammene med tilbehøret - samt Hondata S300 styringsenheten, "benke" dritten og få det ut på papir at motoren yter 200+ hk på svinghjulet, og inkasserte et veddemål på kr 10.000,- fra en skeptiker som har tatt meg i hånda (med vitners nærvær!!!) på at det ikke er mulig å skru så mange hk ut av en B16A2 uten tvangsmating.... Burde være i nærheten da gitt med det som er gjort tidligere..... ellers blir det jævlig dyre kammer på meg!!!!!! :puke Hvordan kammer har du bestilt? Kom med noen tall etter dyno da, spennende å se hvor mye effekt du får i den!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hva med bilder? :D Bilder? Er jo bilder av både det ene og det andre i denne tråden.... :) Tenker du på instrumentrammene?? Det ligger på forestående side i tråden :) Og flere bilder av bilen kommer lengre ned nå......hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hvordan kammer har du bestilt?Kom med noen tall etter dyno da, spennende å se hvor mye effekt du får i den!;) BuddyClub 2 kammer...med tilbehør :) Jo, det kommer papirer på dyno! Må bare bestille time hos "Beartown car"..... (Bjørnstad bil....!) Håper Max Mekker kan gjøre klart alt nå til uken.....! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Noen nye bilder. Sorte frontlykter er nyeste av dilldall..... (og baklykter, men de glemte jeg å ta bilder av ikveld......thi hihih....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 BuddyClub 2 kammer...med tilbehør :) Jo, det kommer papirer på dyno! Må bare bestille time hos "Beartown car"..... (Bjørnstad bil....!) Håper Max Mekker kan gjøre klart alt nå til uken.....! :D Bare å krysse fingra da...:) Så ikke kammene blir så dyre...;) Gleder meg til å se tall... alltid gøy å se hva de får ut av de små hissigproppene (B16A2);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 buddy club 3 pluss heter de, smart ass...hehe med de HK målene dine burde du nok egentlig hatt buddy clubb 4 kammer, men de er bedre egenet på motorer med veldig høy komp, og vi fant vell egentlig ikke noe skikkelig bra mellom ting.. så da ende det på bc3+ kammene.. artig blir det på dyno uansett da :D skal nok klarer og overaske mange med den moment kurven de kammene gir ;) Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 buddy club 3 pluss heter de, smart ass...hehe med de HK målene dine burde du nok egentlig hatt buddy clubb 4 kammer, men de er bedre egenet på motorer med veldig høy komp, og vi fant vell egentlig ikke noe skikkelig bra mellom ting.. så da ende det på bc3+ kammene.. artig blir det på dyno uansett da :D skal nok klarer og overaske mange med den moment kurven de kammene gir ;) HAR JEG KJØPT BC 3?????? Oj.....hhehe..... Faen da! Da må det jo bli knall!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 ja, det er UTEN TVIL, de beste kammene du får til vti motoren... så det blir nok bra ;) Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe.... joda lille venn.....det tror jeg faktisk passer med helheten i bilen din. Men husk at det "no turning back" - for instrumenthuset må deles og borres en god del i.... :D :???: da kjører vi karbon tror jeg hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Ferdig! :) Nå er det bare resten igjen......og igjen.....og igjen..... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 herregud, skikkelig rice dette... takluke med scoop... jeje... sett det oxo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 fy fan så mye bedre mellom register de kammene gir! gikk drit mye bedre uten noe tuning (mye fordi chippen som allerede er der har flyttet vtec innslaget til 6000, som er perfekt med disse kammene).. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg