Trondelond Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 jeg SA jo at de gir bedre mellomregister! Men hører du på meg? nånei. :D Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 film snart el? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Vært på dynoen eller...? *spent* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 film snart el? :D Ehhh.... ja...... :D Kanskje det ja.... Hmmm.... lurt ide! Hvem kan filme? Jeg har kamera.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Vært på dynoen eller...? *spent* :) Dyno snart.... Be patient.... :D Jeg er enda mer spent sjø.... faktisk dobbelt-spent!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 kan filme je! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 fy fan så mye bedre mellom register de kammene gir! gikk drit mye bedre uten noe tuning (mye fordi chippen som allerede er der har flyttet vtec innslaget til 6000, som er perfekt med disse kammene).. Hva er du? Maskoten til bileieren? Jeg må også skaffe meg en noob som sitter og tar bilen min i forsvar for UANSETT hva folk sier om den. Leste litt igjennom, og du sa at lyktene var konge.. Så sier du ikke noe på det når han bytter dem ut? Don't get it.. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva er du? Maskoten til bileieren? Jeg må også skaffe meg en noob som sitter og tar bilen min i forsvar for UANSETT hva folk sier om den. Leste litt igjennom, og du sa at lyktene var konge.. Så sier du ikke noe på det når han bytter dem ut? Don't get it.. Hva er jeg? jeg er en noob som suger kuken til bileieren vær kveld rett etter at jeg er ferdig med den søte hoinn din! jeg synes de første lyktene som var på bilen, ikke passet bilen i de hele tatt (i motsettning til alle andre). de forrige lyktene likte jeg, men disse lyktene ble faktisk enda bedre, pga alle de svarte detaljene. hadde Tore brukt de felgene jeg ville ha, så hadde de forige lyktene passet bedre.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva er du? Maskoten til bileieren? Jeg må også skaffe meg en noob som sitter og tar bilen min i forsvar for UANSETT hva folk sier om den. Leste litt igjennom, og du sa at lyktene var konge.. Så sier du ikke noe på det når han bytter dem ut? Don't get it.. Steike så usaklige noen av dere her kan være da... Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonestarr Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Selv om jeg liker biler med mest mulig OEM look kan jeg med lett hjerte innrømme at coupen til Tore er dødsrå. Det som dere må huske på er at det er en bil som er bygget for å vekke oppmerksomhet og den jobben gjør den meget bra ;) Siter KennethSK Club Honda Norway 98 Honda Integra Type R 92 Honda Civic HB ESi - solgt 92 Honda Prelude 2.0i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva er du? Maskoten til bileieren? Jeg må også skaffe meg en noob som sitter og tar bilen min i forsvar for UANSETT hva folk sier om den. Leste litt igjennom, og du sa at lyktene var konge.. Så sier du ikke noe på det når han bytter dem ut? Don't get it.. Mulig jeg er alt for gammel, men hva er en NOOB??? Jaja, drit i det, synes dette ble skikkelig mongo jeg da.... Tråden handler om bilen min, og hverken noober eller snoooober eller hva annet som finnes der ute med masse o'er.... Nå vil jeg spise boks-spaghetti'n min i fred..... :) Namnam!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Din gammle gris. noob\newbie er en som ikke har peling. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Dere er jo helt på bærtur alle sammen!!! Det er ikke n o o b,men n00b,med tallet null!!!!!Djises!!!! lol!!!!!!!!!!! Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ting tar tid, MEN!!!!! nå har jeg omsider fått time på Bjørnstad bil 14. september...... :D SÅ NÅ SKAL DET TUNES TIL STEMPLENE FYKER GJENNOM BLOKKA!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 SÅ NÅ SKAL DET TUNES TIL STEMPLENE FYKER GJENNOM BLOKKA!!!!! Hehe, da tror jeg det har blitt tunet litt for langt ;) Prøv å stoppe litt før ;) :thumb Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg