nissan_kar Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 mye bra kjøring i går.. likte kjøringen til henrik H og hallon og den hvite 200sx s13.. den røde golfen var tøff og se på i s-svingene oppe på 3 hjul.. deilig med ett lite treff.. selv om det var bra med folk der.. FLERE SÅNNE TREFF!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hehe. Golfen trives best på 3 hjul. :) Ingen som har flere bilder da? Vet at det ble tatt en del da jeg kjørte ut. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Kongebilder, raboc! Morsomt å se du har vært litt kreativ med knipsinga og. :thanks Dette er deg ja Ton: ? Så ut som heftig satsing! :D Har du kjøpt ferdig drifterigga 180sx fra japan? med sr20det i? :) Ser ut som gunstig negativ camber forran også :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det er nok meg det ja. Andre turen med høyreratt for meg, så føler meg ikke helt hjemme i den ennå. Men bilen funker bra, er bare sjåføren det mangler litt på. Havna i sandfella to ganger etter direkte kløning. Men men... Er det man lærer av, er det ikke? :well Vi filma litt inboard og diverse, men ble ikke så altfor mye spennende. Kan se om jeg får lagt ut en liten snutt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekman Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Nån som tog kort på en ljusblå sierra cossie RWD med vit bur från sverige?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det er nok meg det ja. Andre turen med høyreratt for meg, så føler meg ikke helt hjemme i den ennå. Men bilen funker bra, er bare sjåføren det mangler litt på. Havna i sandfella to ganger etter direkte kløning. Men men... Er det man lærer av, er det ikke? :well Vi filma litt inboard og diverse, men ble ikke så altfor mye spennende. Kan se om jeg får lagt ut en liten snutt.. Følte deg ikke helt hjemme? Det så da ut til at du var helt hjemme, spør du meg... :D Var helt konge å rulle inn i depoet og se ton's harde shift-lock inn i depot-knekken. Og det med sandfella; enig i at det er det man lærer av. Har man ikke gått skikkelig på trynet i slalåmbakken iløpet av dagen har man ikke satset hardt nok. ;) Og BTW, hadde vært artig å se en filmsnutt! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Takk for det du, men du skjønner hva jeg mener. Jeg er ikke helt der jeg vil ennå, har ikke fått skikkelig flyt i kjøringa... :driving Skal få ordna med en film, og du er med ha|||on. Var kos å ligge bak å se på ja... :thumb Rekker ikke noe før i morra, så ikke bli utålmodig. Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Lagt ut film fra treffet nå. Hyggelig hvis dere legger igjen en kommentarer på filmen. :) http://www.bilforumet.no/topic/113316-film-turbo-performance-club-treff-rudskogen/?do=findComment&comment=1232672 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg