Gå til innhold

der va den nye bilen på plass (bimmer e46)

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

Originally posted by cREATURe

Gratulerer med fiiin bil! Digger e46'n! Ville ikke være lommeboka di når du kjøpte den! ;)

Forresten.. ANTI-spinn??? Hva faen..

antispinnen kan slås av med et enkelt trykk :D og faen som den spinner da :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gratulerer med en nydelig vogn. Var felgene på da du kjøpte den?

De er en av favorittene mine.

Kom over på forum.e46fanatics.com da vel. Vi er alt for få fra Norge på den siden. Der er det masse syke E46 kan du tro.

Du får hilse på meg hvis du treffer på meg på veien. Eller svinger innom på jobben min (Bilradiospesialisten på Forus).

Er det virkelig 235/40-19 dekk? Det må vel gnage på skjermene. Det optimaler er 35 profil. Hmm....

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Gratulerer med en nydelig vogn. Var felgene på da du kjøpte den?

De er en av favorittene mine.

Kom over på forum.e46fanatics.com da vel. Vi er alt for få fra Norge på den siden. Der er det masse syke E46 kan du tro.

Du får hilse på meg hvis du treffer på meg på veien. Eller svinger innom på jobben min (Bilradiospesialisten på Forus).

Er det virkelig 235/40-19 dekk? Det må vel gnage på skjermene. Det optimaler er 35 profil. Hmm....

felgene var på når jeg kjøpte bilen ja, har papirene på senkesett osv der står det at jeg må løsne noen clips sånn at dekket får plass....

forum.e46fanatics.com <- er qEE der og har vert der en stund :)

hehe jeg kjenner til bilen din allerede, den pleier jo og stå med bilradiospes. Du jobber som montør der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

felgene var på når jeg kjøpte bilen ja, har papirene på senkesett osv der står det at jeg må løsne noen clips sånn at dekket får plass....

forum.e46fanatics.com <- er qEE der og har vert der en stund :)

hehe jeg kjenner til bilen din allerede, den pleier jo og stå med bilradiospes. Du jobber som montør der!!

Hva slags senkesett står på den? Ser ut som bakhjulene går inn under skjermene. Det er noe som plager meg med mitt sett. Alt for høy bak.

Du har vel spart nok pæng til å få inn et fint anlegg i den da?

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Hva slags senkesett står på den? Ser ut som bakhjulene går inn under skjermene. Det er noe som plager meg med mitt sett. Alt for høy bak.

Du har vel spart nok pæng til å få inn et fint anlegg i den da?

den har et H&R senkesett

har egentlig ikke penger til noe anlegg :( det skal jo bensin på kebaben også, men det kommer det kommer ;)

Originally posted by Mr.Stream

Det heter nyrer på BMW-språket. Fin bil du har, forresten.

Skrev det men redigerte det, tenkte folk som ikkje kjenner til det ville skrevet "WTF nyrer"

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Gratulerer, sinnsyk kul bil, og enda kulere når du bare er 18!!:D :D :D

har faktisk lagt av penger til bil siden jeg var ca 13 år og hvis du legger litt av og ikkje bruker alt på røyk/drikke/playstations/spill/ferier så tror jeg de fleste kan klare det hvis de vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThugstaRacing: har jobbet med å vaske de siste 3 årene, 2 ganger i uke + sommerjobb (7-8uker) hvert år i de 3 årene.. og det blir faktisk penger av det... men det har vert stress :( men alle får betalt for og stå på :D

Golden: nokk til å få en del lån, så jeg fikk råd til den bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider