bjørn Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har kjøpt meg en 740 som har aircondition. På denne sitter det en kjøler bak grillen (foran ic'n). Hvor varm blir denne? Pumpa mi er gåen så jeg får ikke testet. Tenker bare på om den blir såpass varm at den stjeler for mye kaldluft som burde gått til ic/radiator. Det er sikkert ikke noe problem med en standard bil, men etterhvert kan det jo hende den blir litt lettere modifisert og A/C er jo digg å ha da :) Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har AC på min jeg også, monterte større intercooler for ikke lenge sia, den havna mellom AC og radiator..Fungerer helt fint. Er ikke sikker på hvor varm den blir Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hva koster det å overhale ei kompressorpumpe, noen som veit? Kanskje det er billigere å kjøpe ny/brukt? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg