SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Lurer på å kjøpe dette karbonpanseret til sunny'en. De selger det på topstyling for 6600kr.. Overkommelig pris det :) Hva synes dere? Kunne det passet på en sort sunny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Kjøp! thumpsup Karbon er tøft uansett farge på bilen (syns jeg). Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 det hadde jeg kjøpt.passer perfekt på sort bil. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Klart du skal ha karbonpanser! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Spørs jo på hvordan resten av bilen din ser ut også da....er'en modda fra topp til tå så kan jo et carbon panser være prikken over i'en ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Som den uopplyste fyren eg er, har eg alltid lurt på hva vitsen med slike er??? Ser det tøffere ut?? Spesielle fordeler?? Det skulle jaggu ha gjort MYE for min bil før eg punga ut 6600 kroner for ett nytt panser uten at eg hadde rasert det gamle. Man kan få så mye annet for de penga... Men kvar sin smak selfølgelig.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by BMW324TDa ...Ser det tøffere ut?? Spesielle fordeler?? Vekt, streetcred, ricefactor.. osv.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Fordelen med det er jo at det er vesentlig lettere enn et originalt et, men tror kanskje jeg hadde valgt en hel haug med andre mods foran akkurat det. Har selv brukt ca. 100 000,- på min egen bil i forskjellige mods, karbonpanser har ikke blitt vurdert en gang. Enig i at på en bil med masse mods så er karbonpanser toppen av kransekaka, men smaken er som baken:op Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by BMW324TDa Som den uopplyste fyren eg er, har eg alltid lurt på hva vitsen med slike er??? Ser det tøffere ut?? Spesielle fordeler?? Tja, det letter jo bilen en del. Svart matte pansere hindrer også at du blir blendet av lav sol. Ble mye brukt på racingbiler før. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Fordelen med det er jo at det er vesentlig lettere enn et originalt et, men tror kanskje jeg hadde valgt en hel haug med andre mods foran akkurat det. Var vel det eg mente eg og, vektreduksjon kan vel gjøres på en del "billigere" måter og.... Enig i at på en bil med masse mods så er karbonpanser toppen av kransekaka, men smaken er som bakenp Var kanskje litt krass til å begyne med da... Hvis det er gjort mye med bilen, passer det kanskje inn, men hvis det er i oppstartsfasen av moddinga, så er det vel en del andre ting som burde vært gjort først... Er vel ikkje mulig at eier'n slenger ut ett bilde vel???? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Greit det er kult med karbonpanser men det er mye jeg hadde brukt de 6600 på før jeg hadde kjøpt det, men vis du har en helt strøken bil er det jo kult så hvorfor ikke..... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Tror det ville sett rått ut med carbon panser på en svart bil.... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Lurer på å kjøpe dette karbonpanseret til sunny'en. De selger det på topstyling for 6600kr.. Overkommelig pris det :) Hva synes dere? Kunne det passet på en sort sunny? Det viktigste er at du vil ha det, og ja, det matcher sort bil perfekt. Overgangen mellom lakk og panser blir på den måten ikke så brutal som om jeg skulle hatt et på min hvite bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Jeg tror det kunne blitt kult, men i og med at det koster noen kroner, blir det nok ikke før til høsten ihvertfall.. Kanskje greit å gjøre slik folka her sier, med å fikse andre småting først. Først kommer momo ratt, girkule, pedaler, osv. Holder på å kjøpe senkesett.. Sunny'en er temmelig standard enda, men det vil komme seg når jeg får neste lønning (med feriepengene :D ) Da skal det bestilles div momo-interiør :) Gleder meg som en unge! Dere kan se her hva som er planene med bilen. (Felgene på bildene er vinterfelgene.. Sommerfelgene ser _litt_ bedre ut.) GTi-R-panseret blir det nok ikke noe av.. _Det_ var dyrt det! Kunne få det for rett over 10k, og det var innkjøpspris for bilforhandleren! Blir liksom mer aktuelt med karbon da. Bilen kan dere også se i avataren min :) Jeg tror faktisk bilen kunne blitt kul med kun senking, 17" felger, lyktespoilere og karbonpanser. Er liksom ikke det største utvalget av stylingsett til sunny, akkurat :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Løp og kjøp! carbonpanser er SJEF!! Men bør dog ikke brukes i kombinasjon med 1,1 liters motor og 13" stålfelger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg