FK_Bimmer Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 sjermer bak? på en E36? da må du vell ha me hele "lista" langs taket å helt frem der me speila`siden det er sveisa i samen? vet vertfall att det finnes dører,bagasjelokk,panser til E36 men bak skjermer blir litt vrient tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Du kan få linken av meg hvis du er interresert?Jeg bestiller "kittet" i sommer!Jeg synes Breddinga er helt rå!!!Bare dette kittet alene letter 67kg!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 breddinga var sjefs!! :D veldig fin bredding til E36 det der! men carbon til bak skjermene er vell en del du legger på utsia av org sjerm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 kerscher:bakskjermene går opp til begynnelsen av ruta... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 riktig som kas sier.Du bytter ut sjermene med nye i carbon,følger også med nye innersjermer. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by kas kerscher:bakskjermene går opp til begynnelsen av ruta... Den ser ut som en radiobil. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by M3ess/nos riktig som kas sier.Du bytter ut sjermene med nye i carbon,følger også med nye innersjermer. Men skjerm klarer han ikke å skrive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Den m3`n var jo bare sinnsykt råå!!! men noe sier meg at det settet kansje ikke er så fryktelig billig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Prisen er ikke så gærn,med tanke på at man oxo letter bilen 67kg!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Hva ble prisen ? 1K pr kg spart :) ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 når en først er inne på carbon-karoseri-deler så har jeg faktisk vudrert CarbonFibre (ikke glassfiber armert) Clam-Shells til bilen min, det sparer noen kg, og så ser det sikkelige racing ut... (jeg veit det finnes til mk1, men driver å leiter til mk2) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Shadow_iX når en først er inne på carbon-karoseri-deler så har jeg faktisk vudrert CarbonFibre (ikke glassfiber armert) Clam-Shells til bilen min, det sparer noen kg, og så ser det sikkelige racing ut... (jeg veit det finnes til mk1, men driver å leiter til mk2) kanskje et litt dumt spørsmål,men hva er clam shells??? har du bilde?? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by RaCk Den ser ut som en radiobil. :P Radiobiler lages gjerne som kopier av virkelige biler, så det er faktisk en del biler som egentlig ligner på radiostyrte biler ;) Ascona: kanskje litt pirkete om det om skjermen, men kan faktisk ikke si at jeg misliker slik korrektur :) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Ascona Men skjerm klarer han ikke å skrive. Ja fy faen, sett på makan, han har skrevet et ord feil. La oss hetse han for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 skjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjermskjerm Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg