Gå til innhold

lakkering/oppretting av bil......

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt bilen min inne hos et orginalverksted for og rette opp bilen (forsikrings skade)

Første gangen jeg fikk tilbake så hadde dem gjort så vannvittig dårlig jobb.

ikke før fjerde gangen gangen var jeg sånn halvveis fornøyd.

det måtte til en gratis spoiler osv. for jeg før jeg motvillig godkjente dette. pga at det begynte og bli så mye lakk på bilen.

hva skal man egentlig se igjennom fingerene??

er det grenser på hvor nøye man skal være ?????

:( :( :(

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke si at det går ann og bli fooooor nøye. poenget er jo det at lakken og karoseri skal få tilbake penheten7fabrikk utseende når man sender den bort for å bli fikset.de tar endel penger for å gjøre det så det skal jo ikke se ut som en dass når man får den tilbake.du må vel bare være pirkete, ikke noe galt i det er nå min mening da:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nybilen min i går og den vet jeg har vært lakket opp bak grunnet en liten bakskade. Dette er det ikke mulig å se. Må faktisk lette på listene for å se at den har vært lakkert. Meget bra jobb. Har passet på å legge matalliken riktig også. Ser ingen lapping i klar lakken. Så nøye bør et lakkverksted være.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Fikk nybilen min i går og den vet jeg har vært lakket opp bak grunnet en liten bakskade. Dette er det ikke mulig å se. Må faktisk lette på listene for å se at den har vært lakkert. Meget bra jobb. Har passet på å legge matalliken riktig også. Ser ingen lapping i klar lakken. Så nøye bør et lakkverksted være.

Har vært borti akkuratt samme selv for en uke siden.

En jeg kjenner har hatt bilen sin på oppretting (etter at en bolt på båttilhengeren røyk da han skulle kjøre den til sjøen, for noen uker siden. Bilen ble ganske fin bak etter et møte med tilhengeren.) Man kan ikke se overgangen, kliin umulig så det kommer an på hvor nøye verkstedene er...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider