beemerworld Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 da jeg starta med byggesettbiler i1984 så var interresen stor og det ble arrangert treff og utstillinger over hele europa .også i norge.. siste utstillinga jeg vet om gikk på lillehammer i 1995 ... er det noen som vet mer om dette.. evt er det noen som har lyst til å treffes? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg veit jeg kunne hatt interesse av å vært på en slik utstilling, men det er jo klart det kommer ann på hvor sentralt det er. Har drevet på med dette før selv og bestilt nye biler nå, så jeg håper det er enda mer gøy nå. Dessuten ligger det en airbrush å venter på å bli testa. Men tilbake til topic, er det en mess og ikke for langt unna her ville jeg nok prøvd å dratt, spesielt om det hadde blitt annonsert og diskutert her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 er nok utstillinger i hele europa enda gitt,er mange utstillinger i sverige. er også flere utstillinger i norge også,men de fleste er fly utstillinger. den mest kjente er nok Norwegian Challenge i drammen,tror det kun er kjøretøy som er utstilt der,+ at det også selges endel byggesett og annet div der. her er noen andre utstillinger: http://www.wheelsmagazine.se/content/10/ Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Det var en stor samling på Badet raceway i oslo nå i helga. Fant det ut litt for sent dessverre:) IPMS østlandet. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 den 24 timers konkurransen hadde vært tøff å vært med på har ikke brukt mer på den rx7en min men d er arb timer ikke intensiv Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg