Soberg Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Endelig fant jeg en e30 jeg villa ha.. Dro til narvik å hentet den. Kom hjem i natt. Kjempe fornøyd så lang:worshipbm Bilen er en 1989 320 2 dørs. Så og si original. 16"alu sommer (ikke org bmw) 14"alu vinter Servo Soltak Metallic Tåkelys Defa alarm Feil: Noen skjønnhetsfeil, et knust tåkelys og litt motor fiks er vell alt som er feil. Det som skal gjøres først blir: Olje bytte Plugger Reg-reim Luftfilter Så er det noen skjønnhets feil som skal rettes på. Så må det vell litt stereo inn, effektanlegg og senking må vell til. Får se med tiden va som skjer.. Kommer nok mer info og bilder.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Så jo fin ut denne. Ganske lik min igrunn, bortsett fra noen småting. Jeg har bare ett rør på potta, mens jeg ser du har to. Kan det komme av at du har katalysator, og jeg ikke har?? Du må også få satt på noen litt finere vindussveiver ;) Hva skal fikses med motoren? Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Så jo fin ut denne. Ganske lik min igrunn, bortsett fra noen småting. Jeg har bare ett rør på potta, mens jeg ser du har to. Kan det komme av at du har katalysator, og jeg ikke har?? Du må også få satt på noen litt finere vindussveiver ;) Hva skal fikses med motoren? Bakpotta er en 323 potte derfor har den to rør. Vindussveivene skal byttes ut igjen er ikke pene, skal ha org. Står over va som må gjøres med motoren. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 aaaah. sweet! nice maskin det der! e ikke nå så lekkert som en e30. har lagt e36'en min ut før salg no så eg kan kjøp meg en e30. det e e30 som e bmw, ikke nå anna. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hehe takk takk.. Ja E30 e god bil, liker min dritt godt så lang.. Ikke all verden av motor men kjøregleden er så stor=) Men bra du holder dg til :worshipbm Blir nok en liten tur på butikken, vis jeg rekker det.. Kommer mer da. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja host opp flere bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ja skal få ut flere bilder i morgen.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy325 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Grattis med ny bil. Så pen ut den der ja. E30 er konge :) Siter --------------------------------------------------- BMW 525 24V E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Gratulerer med ny bil! Skal det monterest noe styling på den? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Gratulerer med fin bil... Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Tusen takk:thanks , får se om det blir noe styling. Kom meg ikke på butikken i dag så håper det blir tid i morgen. Vaske bilen og få tatt noen flere bilder.. Fikk med apex senkefjærer 40/40 får se om jeg setter de på eller om jeg ikke kjøper nytt med demper og fjær.. Cd-spillern: Å min pene cd-holder.. Skal blir flere pins. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Glemte nye girkula og bmwmotorsport putene: Så var jeg innom vår bmw mann nr.1 her jeg bor og hentet meg nye skiltholdere Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 litt OT; sett "ny-gliset" til robert? :) så den i byen for ett par dager siden, snakka med han i dag. er vist 10x19" bak :x feeeeit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja var med å henta bilen=) Kjørte også:assman Rå bil;) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 har du tuv papierer på de apex fjærene.. har akkurat like selv , men uten papir.. gådd bra så langt da.. Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg