Tyrann Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hva med å kjøpe seg denne org. leppa til frontfanger din? Det gjør mye med bilen! (Tenker ikke på catkillern, -men den var fet den og=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 dritfet den dær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Holder på å snakker med lakkerer og ser på styling så er ikke umulig at det blir. Blir bare en sånn leppe ikke noe over store greier. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 den der leppa kjøpte jeg hos koed for 1måned sia, bra passform etc. kosta 6-700kr tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ja får se hvordan styling det blir til slutt. Da var sommertreff ferdig for i år så nå blir banebil'n satt til side en stund og e30 skal få litt tid. Sportsgearstang er kommet så den skal inn, ny cd-spiller er kjøpt så blir vell stereo så får vi se va mer som skjer. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ja får se hvordan styling det blir til slutt.Da var sommertreff ferdig for i år så nå blir banebil'n satt til side en stund og e30 skal få litt tid. Sportsgearstang er kommet så den skal inn, ny cd-spiller er kjøpt så blir vell stereo så får vi se va mer som skjer. Ikke sett banebiln heeelt til sida da, sveis på ett eksosanlegg først :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hehe joda den skal få det også=) Ellers så har jeg fått tak i nytt toppdeksel som jeg har lakkert skal prøve å få ut bilde i løpe av helge. Ellers så har jeg også kjøpt meg Drar bort i helga men blir bilder og montering over helga. Mer kommer. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 nice:D blir bra med det ratte og girkula! har handlet meg 325 motor og girkasse å sperre nå. så nå blir det litt skuv i min bil. har kvite sideblinkers til deg vist du vil ha. trenger dem ikke jeg. er kort typen. jeg har langtypen på min bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hvor kjøpte du rattet å girkula? dyrt? har lyst på nytt ratt selv, enten momo eller det rattet der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 koster vell 2-3000 for det ratte? og girkula koster vell 5-600 kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja ser fram tell å få det inn i bilen. Blir å holde på med bilen i morgen osv kommer update da. Kjøpt motoren fra fauske? Blir ny motor på meg også men når og hvordan er jeg ikke sikker på blir en 2.5 12v eller 2.5 2.8 24v. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Da er ratte og girkula kommet i bilen ble nice:) har også kjøpt meg settetrekk(stygg) men er kun til pengboka gir meg lov til å kjøpe m-tech eller m3. Bilde av den nye cd-spillern: Toppdeksele(dårlig bilde) skal legge ut bedre når den er montert. Vet bilen trenger en vask. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ser ut som bilen trenger en vask også soberg ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Vet men er så dårlig vær her.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 vart bra me d ratte. såg biln din før i dag faktisk. på biltilsyne.. eg va ute å testa sperra mi:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg