Soberg Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Var i 80års dag i går så ble dårlig tid men er på tur på verkstedet snart.. info og bilder kommer i kveld.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Her kommer noen bilder av felga på bilen, og den ny cd-spillern er kommet i bilen,er startet rydding i anlegge oså. Sperre er også montert:smilbmw: Så nå er jeg klar for vinteren. Blir mer garasjen i morgen skal få tatt flere bilder.. Dårlig bilde(skal få tatt nytt) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 kjøpt sperre fra? måtte gi for den? uff. var å kjørte brodern sin på lørdag, han har sperre. låg jo breit overalt:P vanskeli å ikke ligge breit. har så sykt løst å fær ut me min nå, du skal være GLAD du ikke kjøpte den motoren. rådan e GÅNE! har du hatt mange cd`spellera i den biln no?:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Kjøpe av en bekjent, ja motoren var billig rart om ikke noe sku vær feil.. Ja må bytt av og til:) Var i garasjen i går også men bruke tida på å tørke opp i bagasjerommet, kommet vann inn=( Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ble ikke gjort noe med bilen i helga, var ikke plass i garasjen vår. Men har kjøpt M3 sideskjørt og M3 speil kommer vell i løpe av uka. Så har jeg bestilt Simons eksos. Så må jeg ha nye bak dempere da den ene har tatt kveld :shake Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ny tomgangsregulator ble også bestilt med eksos og demperne. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Åssn eksos du har bestilt og åssn dempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Simons fra midtpotta, og demperen er Boge/Sachs eller en Bilstein fra motortechnik.no.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 skal du ha noe som er i nærheten av originalt som er litt bedre anbefaler jeg sachs atvantage evnt. super touring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Skal bare ha noe som jeg kan ha i vinter, blir nytt og komplett til våren. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Åfyfaen! Sperrabil! Bi ikke han Simon sur om du stekk av me eksosen hannes? Kommet nå vidre med bilen? Fått skjørtan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Lek ikke bmw marius! Nei har ikke fått nå enda. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Okei, holder på med ny hattehylle, snart ferdig der, glemte kamera men skal ta noen bilder i morgen. Fikk eksosanlegget og demperene i dag, men blir ikke montert før jeg får demper foringa da den er knust. sånn ser den ut. Ny foring er på tur. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 bra det kommer bilder av hatthylla, har planer om å lage ny hatthylle i min også, men vet ikke helt hvordan den skal se ut ennå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Var å skulle bytt eksos demperforinger osv i går.. Fikk feil eksosanlegg så det må sendes tilbake.. Ble ny bil når jeg fikk byttet foringene bake. Ellers fikk jeg m3 speila og skjørta. Så fort jeg finner kabelen til kamerat kommer det bilder. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg