Soberg Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Ja blir nok bra tilslutt, har planen ganske klar va som skal gjøres med bilen. Ja skal prøve å lagt ut bildene, men er på mobiln. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Ja det er det snart nytt år og nye muligheter.. Skal få 4hjuls kontroll på bilen på tirsdag for å sjekke om det er noe mer en bærebroa som må byttes. Så da får vi se da, morgen blir det nok ikke gjort nå siden vi må drikke opp kvota for 2006 før 12 i dag:) Ha et godt nytt år alle! Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Pynt å pusse overflaterusten på bilen, tatt bagasjerommet og dørene. Ikke tatt noen bilder men skal ta i morgen.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Skjer veldig lite har ikke fått tatt noen bilder engang, jobber for å få inn penger til bilen. Har brukt litt penger på koed nå, men tar nok noen uker før jeg får det. Bilen er på veien igjen, med en halvknust felg men kan brukes. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Er full stopp for bilen nå, sitter i bardufoss å fryser.. Førstegangstjeneste=( Får se om jeg ikke kommer meg hjem litt fort.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 trist. no har eg handla meg nybil. en 89 318:P strøøøken enn. like strøken som din va! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 den er kjip, får håpe du kommer deg fort hjem og får fortsatt med bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Høres bra ut skimmy.. Ja mye jeg skulle ha blitt ferdig med til sommeren så litt dumt å sitte her.. 126kr dagen er ikke mye å kjøpe deler for.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da har jeg vært hjemme på perm, fikk gjort litt med bilen, pusset litt lakk rust osv.. Hentet pakken fra koed, mtech 2 vinge,bakrute spoiler og litt til.. Får se hvor fort det går men regner med at bilen ikke vil bli gjort ferdig før jeg er ferdig her med tanke på lakk osv.. Blir nok å plukke bilen ned i sommer når jeg får 3 uker hjemme.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Skal se om jeg får fikset noen bilder, men har ikke tatt noen.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Ja her kommer noen bilder av delene jeg har, var å så på bilen min står i varm garasje til søstera mi.. Blir nok å dra ditt å gjøre litt i løpe morgen dagen.. Dvd spilleren(kan selges) Mtech 2 vinge, bakrute spoiler, girkule, lakk, bmw motorsport pute: El vindu, og sentral lås: Senkesett: M3 sideskjørt: Har også M3 speil(kan selges).. Har ikke bestemt meg for hvordan front det blir enda.. Vil komme ny update om ikke alt for mange timer 8) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Mye godeler der! Rattet spesielt er det ikke mange i Norge som har :) Men haddeje vært deg, hadde jeg droppa E36 sideskjørtene. E30 er finere med E30 skjørtene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 har en del styling liggende til E30. orginale m-teck 2 sideskjørter og Rieger GTS front har en delebil med alt av deler. så bare send en mail yoboy_14@hotmail.com om noe skulle være av interesse. har så sinsykt mye rart liggende nå driver å bygger en 323. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ser jo bra ut det hær..kanskje på tide med en update da Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg