Soberg Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Da har det ikke skjedd så mye med bilen siden rusten ble tatt. Bilen er i teknisk god stand og kjøres dagelig til jobb så blir ikke så mye tid til å få gjort noe med det utvendige. Men det siste av styling er bestilt nå og nye 16" BBS sommer felger er kjøpt inn så nå er det bare å jobbe mot våren. Har startet med litt innvendig oppdateringer i form av stereo og div, nye 6x9 Pioneer og nytt komp frontsett skal inn pluss 2x12 sub bak, skal få tatt noe bilder når jeg har kommet i gang. Her er noen bilder fra siste økt av rustsveisinga: Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Skjer veldig lite med bilen da den er i bruk vær dag.. Men i går fikk jeg det "siste" av styling. Så nå vil bilen bli satt i ro så fort jeg finner meg en bil nr.2 så jeg kommer meg til jobb.. Planen nå er å sette bilen helt i ro å få gjort den klar til lakkering, har også el. vindu og sentral lås som skal inn pluss litt annet. Får se hvor fort jeg får startet på dette. det som skal på er: Den vingen Den fronten og skjørt: Den i bakruta: Skjer veldig lite med bilen da den er i bruk vær dag.. Men i går fikk jeg det "siste" av styling. Så nå vil bilen bli satt i ro så fort jeg finner meg en bil nr.2 så jeg kommer meg til jobb.. Planen nå er å sette bilen helt i ro å få gjort den klar til lakkering, har også el. vindu og sentral lås som skal inn pluss litt annet. Får se hvor fort jeg får startet på dette. det som skal på er: Den vingen Den fronten og skjørt: Den i bakruta: Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Da har jeg fått kommet igang med bilen, venter på noen deler fra danmark. Bytter takluka da den har tapt kampen mot rusta, pluss mer. Skal legge ut bilder og info i morgen. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Her kommer en update på det lille jeg har fått gjort til nå, venter nå på litt deler fra Danmark. Satt inn: Antenne hulle sveiset igjen og sparklet over: Ett stykk rustet takluke ute: Mtech 2 vingen pusset ned og klar for grunning Tok av dør trekket og fikset det, stoffet var løsnet: Instrumentene tatt ut for og montert krom ringer: Sårt syn: Kommer mer fortløpene. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_flow90 Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Flott bil du har her! Hvordan går det med prosjektet, ser at siste innlegg er for over et år siden? Noe nytt siden sist?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 synes å ha sett noen nye deler som ligger på det ellers så støvete prosjektet :) Mulig at det kanskje blir bedre forhold nede på verkstedet etter hvert og at arbeidslysten kommer tilbake da.. tror det er der det stopper nå.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg