Erlend18 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har lakkert stylinga på bilen, men når jeg monterte det så jeg at det var ganske stor forskjell på fargen på bilen og på fangerne:hvaskjera .Fangerne er mye lysere enn fargen på bilen. Selve lakkeringen er bra. Har sjekket at det er riktig lakk-kode. Kan det ha med at jeg har brukt grå grunning? Fargen heter Red hot chilli rotten. Hadde fargen blitt mørkere hvis jeg har brukt en mørk grunning? Synes det er litt rart, for jeg la på 3 lag med lakk og 2 lag med klarlakk. Andre grunner til fargeforskjellen? Takker for svar:) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Mest sannsynelig finnes det flere nyanser av samme fargen. Lysere, mørkere osv. Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Sier meg enig med Ståggå! Det er garantert flere nyanser innenfor samme fargekode.. På min gamle Golf var koden LP3G og innenfor den koden var det 5 forskjellige nyanser.. Beste tipset jeg kan gi deg er å ta med fargekartet og holde hver enkelt nyanse inntil bilen i godt lys for å få den riktige fargen! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Originallakken kan jo også være noe falmet da :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Originallakken kan jo også være noe falmet da :( Og ikke minst det. Ford har vel rekorden med 20-30 forskjellige nyanser på samme koden. Bah! Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Originallakken kan jo også være noe falmet da :( Panseret og framskjærmene ble lakkert for 2 måneder siden så.. Så det må vel komme av at det er flere nyanser innenfor samme lakk-kode..hmmmmmmmmm Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg