Gå til innhold

Bilder fra Hokksundtreffet

Ranger emnet

tohola

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var da fælt så fiendtlig da, jeg snakket med deg og sjåføren din, vet at det ble satt sammen i går. men hvorfor da ta av panseret?

bilen er pen i lakken, innvendig og i bagasjen.

jeg bare syntes at motorrommet så shabby ut. ikke noe dritt slenging. kunne kjørt min egen bil ned, men den ser ikke ut pga litt rust osv.

Og når jeg skriver mye shabby så mente jeg ikke nødvendigvis DIN bil!

At den vant var ingen overraskelse, for den var den peneste 7 - 900 som var der.

Den Burgunder røde 240 turboen har blitt renovert 100% i følge eieren. Brukte vistnok en vinter på det.

Da tillater jeg meg å tvilepå at ALT er gjort/renovert...det går jo bare ikke, hehe.

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,bredding på den måten med hjulbuer ifra framskjemer er ikke pent.

Du av alle burde jo vite litt mer om hva fixen faktisk gjorde. Han gjorde mer enn å bytte hjulbuer. Han bredda dørerne,bakskjermene og lagde skjørter i stål. Den er bredda som den skal, men det er gjort dårlig grunnarbeid når den blei lakkert kamelon. Jeg holder på å bygge en 940 som alt av deler på sikt skal over på, og den skal bli svart, skamlav og strøken men den blir nok ikke klar denne sesongen. Så blir prøveskilter på fixenbilen i sommer. Det som står igjen er å sette på autronic sm4, bytte turbo(stor netics), sinter clutch og sist men ikke minst 3mec-kasse. Har bygd bunn med H-profilråder og ellers alt som trengs. Resten av delene kommer i løpet av kort tid,spruten kommer om et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du av alle burde jo vite litt mer om hva fixen faktisk gjorde. Han gjorde mer enn å bytte hjulbuer. Han bredda dørerne,bakskjermene og lagde skjørter i stål. Den er bredda som den skal, men det er gjort dårlig grunnarbeid når den blei lakkert kamelon. Jeg holder på å bygge en 940 som alt av deler på sikt skal over på, og den skal bli svart, skamlav og strøken men den blir nok ikke klar denne sesongen. Så blir prøveskilter på fixenbilen i sommer. Det som står igjen er å sette på autronic sm4, bytte turbo(stor netics), sinter clutch og sist men ikke minst 3mec-kasse. Har bygd bunn med H-profilråder og ellers alt som trengs. Resten av delene kommer i løpet av kort tid,spruten kommer om et par dager.

Detta hørtes bra ut! Syns dere er flinke jeg! Blir vel ny bil på meg og snart...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint noen lager en tråd med bilder fra treffet. Var mange pene biler, og greit med folk, tross dårlig vær. Syns spesielt dem to 940'ene i sølv var pene jeg :)

hvis du tenker på disse to "940ene" det er en filmsnut av på toppen av denne siden, så er det to 960er 3 litere, for det er min og THO her på forumet sine.(håper det var de du tenkte på hvertfall, he he)

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

960: Han der sjåføren din, espen skrøyt no jævlig på att den motoren skal produsere 500 gamp, mappet på autotune....? Han mente på det at det var like godt som om Vidar skulle ha mappa det!! Hehe... Så jo åssen det autotune styret funka for Bakken i sigdal! Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet akkurat hva som er gjort.Har alle bilsport den bilen har vært i + sett den på vallåkra selv.Den hjulbuen la jeg merke til for å si det sånn.Du kan vel se selv på bilen at hjulbuen bak "buler" altfor mye ut i forhold til resten.

Jeg håpen nå nedturen for denne bilen/delene er over nå.Den skulle virkelig ha vært slik som den en gang var.SVART SOM SYNDEN,som det sto i bilsport:thumb

smaken er som baken,delt på midten.

fixen3gj.jpg

kremt,sjekk felgkanten bak:

s90r_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider