Gå til innhold

Bilder fra Hokksundtreffet

Ranger emnet

tohola

Anbefalte innlegg

hjelper lite det,bilen er en gammel volvo 760 som er ombygd.

Du sier vel ikke at noen har kjøpt en bil som har vært i bilsport maange ganger

,kjentbil ifra vallåkra og ellers har fått norsk 91 mod 940 rammenummer?

lykke til isåfall til eiern.

Det var nå det det stod på lappen.

Men du har sikkert rett i at det er Fixen sin gamle.... Da må jeg si at den har forfalt siden jeg så den på vallåkra for en del år siden.

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var nå det det stod på lappen.

Men du har sikkert rett i at det er Fixen sin gamle.... Da må jeg si at den har forfalt siden jeg så den på vallåkra for en del år siden.

Har nok det,har plenty bilder av den etter som den har forandret seg med årene.

sier bare en ting:den bilen var RÅ da den var sort,svinlav og hadde breie

18" works equip felger.

back to topic:noen flere som var der/har bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har masse bilder. driver å laster opp på photobucket.

den 960n som var dårlig ombygget til S90 synes jeg var shabby på MANGE steder.

Olje åndingen lå og slang med en slange rett ned til bakken.

AAALT for lite kompressorhus på turboen med aaalt for stor innsugs kompressor. dvs ikke noe turbotrykk.

ellers var det mye shabby ting. og hvorfor MÅ folk spille DRITT musikk så forbanna høyt?

Ellers var det ingen 242, det skuffet meg litt. tross dårlig vær, så var oppmøtet bra :)

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAALT for lite kompressorhus på turboen med aaalt for stor innsugs kompressor. dvs ikke noe turbotrykk.

ellers var det mye shabby ting. og hvorfor MÅ folk spille DRITT musikk så forbanna høyt?

Ellers var det ingen 242, det skuffet meg litt. tross dårlig vær, så var oppmøtet bra :)

Mvh Erik

SJANSELAUST ASSA!!;)

HElt enig med den musikken..neste år blir det DB-grense på 70, hehe.Motorrusing tillat;)

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper lite det,bilen er en gammel volvo 760 som er ombygd.

Du sier vel ikke at noen har kjøpt en bil som har vært i bilsport maange ganger

,kjentbil ifra vallåkra og ellers har fått norsk 91 mod 940 rammenummer?

lykke til isåfall til eiern.

Ja Maxis! det er den bilen og det er IKKE bytta nr. på den!! Eneste grunn til at det sto feil i ruta var at han som kjørte bilen for meg, røra og trudde det var 940. Er vel ikke så forbanna dum med en så kjent bil. Er faktisk ikke å bytte nr.eller ulovlig å legge et ark på dashbordet hvor det beklageligvis var skrivefeil.?

Men fint du er så lovlydig og passer på at ingen klusser med sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Maxis! det er den bilen og det er IKKE bytta nr. på den!! Eneste grunn til at det sto feil i ruta var at han som kjørte bilen for meg, røra og trudde det var 940. Er vel ikke så forbanna dum med en så kjent bil. Er faktisk ikke å bytte nr.eller ulovlig å legge et ark på dashbordet hvor det beklageligvis var skrivefeil.?

Men fint du er så lovlydig og passer på at ingen klusser med sånt..

Hehe,er lov å spørre vettu.:rolleyes:

Har ny eier noen planer for bilen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers var det mye shabby ting.

Mvh Erik

Motoren blei satt i kvelden før, og det er masse ting som er uferdig. tok det som en prøvetur. Håper du har no bedre å vise siden du slenger dritt! Merkelig at den vant hvis den ser så JÆVLIG og SHABBY ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren blei satt i kvelden før, og det er masse ting som er uferdig. tok det som en prøvetur. Håper du har no bedre å vise siden du slenger dritt! Merkelig at den vant hvis den ser så JÆVLIG og SHABBY ut!!

var da ikke så ille! Bare få på plass detaljene (som helt sikkert kommer) så har hvertfall jeg trua!:D Veit hvordan det er når man skal prøve å rekke noe, hehe. Fornøyd med redskapen da?

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var da fælt så fiendtlig da, jeg snakket med deg og sjåføren din, vet at det ble satt sammen i går. men hvorfor da ta av panseret?

bilen er pen i lakken, innvendig og i bagasjen.

jeg bare syntes at motorrommet så shabby ut. ikke noe dritt slenging. kunne kjørt min egen bil ned, men den ser ikke ut pga litt rust osv.

Og når jeg skriver mye shabby så mente jeg ikke nødvendigvis DIN bil!

At den vant var ingen overraskelse, for den var den peneste 7 - 900 som var der.

Den Burgunder røde 240 turboen har blitt renovert 100% i følge eieren. Brukte vistnok en vinter på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider