Tweeky Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ikke så greit å si når du har bredda da! ;) Bare å måle seg fram utifra bredden og innpresset på felgene du har nå det. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 sant nok, tenkte jeg skulle slippe arbeidet med det;) nå er det i allefall mer enn nok klarering bak..burde vel forhåpentligvis gå med 9,5 - 10 med riktig innpress. Slik det er nå så ser det rett å slett tamt ut :D men, får vel ut å ta noen mål etter arbeid. Forresten, noen som har et kjempebra senkesett å anbefale? med tanke på at jeg kjører med 19" felger..får vel ikke senket den så altfor mye da tenker jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hei Ny her. Her er min 2 mnd gamle 1.8t SS Vector med sportchassis. Er strålende fornøyd med den :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 ..men det er iallefall den beste bilen jeg har hatt noen gang. Du er ikke den første som sier det... Jeg har eid bilmodeller innen for de fleste bilmerkene.. Var veldig glad i BMW og aktiv i BMWCCN.. Når jeg kjøpte familietrallen Saab ble jeg helt konventert... Beste bilen jeg noengang har hatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 LatSaab; grom bil! Fin å kjøre med sportchassi? Er det stor forskjell fra en standard bil egentlig? Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 LatSaab; grom bil! Fin å kjøre med sportchassi? Er det stor forskjell fra en standard bil egentlig? Hvert minutt i denne bilen er kvalitetstid :driving Vedr. sportchassis siterer jeg fra saab.no Senker bilens tyngdepunkt med 10 mm. Bilen får et mer potent uttrykk. De stivere fjærene og fastere støtdemperne øker responsen og forbedrer grepet i svinger og oppbremsing ytterligere og tillater en mer aktiv kjøring. Å kjøre svinger med denne bilen er virkelig en drøm. Gi den gass igjennom svingen og den klistrer seg til hvitstipa. ReAxs merkes virkelig. Eneste problemet jeg har med denne er at den er fryktelig vanskelig å kjøre i 80. Det blir helst 120 eller der omkring :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Får slenge ut et nyvaska bilde da ;) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Gromt, lurte på å kjøpe Compomotive til 9000 min, men nå har jeg måttet bruke litt mye penger på den i det siste(og mer blir det), så det får vente :( Nå står (henger på bukk) min med 15" aero92 felger, ser ganske kjedelig ut iforhold til med 17"erne Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Du har måttet bruke penger på den? Skjedd noe spesielt? Blir alltid litt kjett med mindre felger. Gleder meg ikke akkurat til å ha på orginale 16" aero felger til vinteren! ;) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har måttet bruke en del penger på den ja, girkassa røyk bare 10dager etter jeg kjøpte den, og siden jeg ikke fikk tak i noe brukt så fant jeg ut at jeg likegodt kunne kjøpe noe som ivertfall holdt ,så jeg kjøpte meg forsterka girkasse i Sverige og den kosta 18.000SEK. Og så når jeg skulle montere den så klarte jeg å knekke det nederste, bakerste festet inn mot motoren som er en del av bånnpanna så nå er jeg på jakt etter en sånn. Nå savner jeg skikkelig å kjøre den, har ikke kjørt den siden 29. mai :( håper å få den ferdig til landstreffet til STCN Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Kjett da! Åssen kasse kjøpte du a? Jörgen låda som svenskene sier? Koster vel rundt 18 lapper med orginal diff!? Den er vel hovedsaklig orginal, bare andre hylser og lager!? Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 kjøpte av låda jörgen ja, er forbedra standar diff, det er bytta nesten alt i kassa, endten nytt orginalt, eller forsterka. husker ikke alt han sa, men det er annen aksle, andre drev og skifte gaffler på 3. og 4. nye synk ringer på 3. 4. og 5. alt av lager, noe anderledes overføring inni kassa, og noe mere greier som jeg ikke husker. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.