Gå til innhold

skal kjøpe 90mod polo coupe, hvordan får litt fart i den?

Ranger emnet


ballemann

Anbefalte innlegg

luftfilter og rånestuss...

 

 

neida jeg sier spar alle penga du hadde planlagt og bruke på småtrimm og m3 speil.. Kjøp en g40 motor, eller en g60 motor, så når den er montert og bilen går, kan du koste på den litt trim om du synes det er nødvendig..

Mindre reimhjul, chip, fmic, kam, osv osv..

 

er du ute etter litt krutt, er det ikke vits og spytte inn flerfoldige tusen i "trim" som gir deg et svakt løft på hk-registeret..

 

Go big, or go home..heh det er mitt tips.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og få trim som du kjenner at øker hestekreftene, må du nok fort opp i summer som en g60 motor vil koste..finner plenty av g60 motorer, til VELDIG fine priser..fra 5k og oppover..

 

skal du trimme så :

 

kam: fort opp mot 3000.-

eksos/ grenrør : 7-8000.-

chip vet jeg ikke om finnes til bilen din, men må vel over 4-5000.- for en chip også..

 

jeg anbefaler deg og få tak i en g60 motor..

 

 

snakk med poloclassic her på forumet han har polo g40. Han er vw-entusiast og g40/60-guru

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og få trim som du kjenner at øker hestekreftene, må du nok fort opp i summer som en g60 motor vil koste..finner plenty av g60 motorer, til VELDIG fine priser..fra 5k og oppover..

 

skal du trimme så :

 

kam: fort opp mot 3000.-

eksos/ grenrør : 7-8000.-

chip vet jeg ikke om finnes til bilen din, men må vel over 4-5000.- for en chip også..

 

jeg anbefaler deg og få tak i en g60 motor..

 

 

snakk med poloclassic her på forumet han har polo g40. Han er vw-entusiast og g40/60-guru

Skal du ha G60 motor i Polo må du i tillegg ha spesial drivaksler, eksos, vannslanger, ic slanger osv. Og ikke minst ny hjelperamme som koster omtrent det samme som en G40 motor..... Golf motor i Polo er IKKE noe god ide

 

Ikke noe lett måte å trimme bilen på da. Hvilken motorkode er det snakk om da?

 

Er det NZ er det lett å få ut over 80 hk med filter og kam

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var NZ motor det der ja.

 

3500-4500,- et sted så har du 25 hk mer :D

 

spørs hva slags stil du skal gå for.

 

8x14 ET 20 med 195/45-14 er et godt kompromiss på Polo.

 

Har kjørt med 175/50-13, 185/55-14, 195/45-14 og 195/40-16

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har muligens en HEL G40 til salgs, da jeg har tenkt meg utenlands (les Australia), og det er særdeles ugunstig å ha med seg bil på en slik reise.

Ei heller er det gunstig å betale veiavgift og forsikring på en bil jeg ikke kjører.

 

Oppdatert tråd om selve bilen komme iløpet av dagen :)

'92 Polo G40

 

Go Hard or Go Home.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår